ZOmeteen ook alleen

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door joanita, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    NOu meiden,

hier is de kogel ook door de kerk..

MIjn man heeft een ander en is vanaf vandaag niet meer hier thuis..
    het zit erg ingewikkeld in elkaar... maar het is goed zow.. IK heb er vrede mee...

nu zit ik met een aantal vragen.. Wij zitten in de WSNP en heb de bewindvoerster al gebeld.. onze schulden blijven de komende tijd samen gaan.. Maar we kunnen dus een advocaat van onvermogen regelen..
    om alles vast te laten leggen en dergelijke..

Ik kan in dit huis blijven.. samen met mijn kleine mannetje.
    we komen er samen wel

nu heb ik een vraagje..

dames hebben jullie tips voor mij..
    iemand nog meer ervaring met advocaat van onvermogen??

hoelang gaat een schedings procedure duren??

gelukkig zijn we als vrienden uit elkaar en kunnen we het goed met elkaar vinden.. ook met zijn nieuwe vriendin kan ik het goed vinden.
    en gelukkig gaat dit allemaal goed met onze kleine man..

dus meiden wie kan me antwoord geven op me vragen

heel erg bedankt

groetjes joanita

2. Aviya

Aviya Niet meer actief

Ten eerste een heeellllleeee dikkke knuffel voor jou!!! jeetje wat een verhaal, ik had bij dit topic al wat dingen aangegeven: http://www.zwangerschapspagina.nl/alleenstaande-moeders/362359-a.html

Het belangrijkste is dat je zorgt dat alles goed loopt met een plan van hoe het ook allemaal moet gaan lopen voor jullie kleine!

Het financiële, dit zul je niet leuk vinden om te horen, maar nu zal je hard moeten wezen, zorg dat dit tot in de puntjes is geregeld, en zeg nu niet overal meteen ja op, maar laat ALLES goed uitzoeken!!!! zodat niet 1 partij er achteraf beter vanaf komt als de ander.

een advocaat voor onvermogen, via het juridisch loket regelen, want anders kost je dit ook 45,- die je wel beter kan gebruiken!

WSNP ook via de advocaat regelen, en ieder een eigen advocaat natuurlijk ;)

Het fijne is dat jullie wel als vrienden uit elkaar zijn! en dat je zn vriendin ook aardig vindt, dit is heel belangrijk voor de kleine!

Ik denk dat er mensen zijn die beter advies kunnen geven hier op het forum, daarom laat ik het even hierbij.

wel sterk blijven en doorzetten!!! niet bang zijn om er alleen voor te staan, je zal later terug kunnen kijken op een tijd dat je sterker en harder uit bent gekomen ten goed vvan jou en de kleine man, enne het gaat je zeker lukken om met de kleine man verder te komen!!

Sterkte de komende tijd...

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Graag wil je sterkte wensen in deze tijden van totale verandering en aanpassing! ik kan je niet verder helpen met je vragen (geen ervaring mee) maar vind het heel knap dat je een goede verstandhouding hebt met je ex en zijn vriendin!

Ik ben ook net alleen, een heel ander verhaal en er is ook geen derde in het spel maar wij hebben ook best een goed contact dat erg helpt voor je kindje...hoop dat het iig zo positief blijft!

sterkte nogmaals!

Deel Deze Pagina