Niet mijn smaak. De hoofdletter M heeft idd het uiterlijk van de walt disney letter. De A en X lijken op comic sans en daar ben ik echt allergisch voor. Hoop idd echt dat de A goed openblijft. Eerlijk gezegd had ik deze tattoo ook helemaal niet verwacht bij de omschrijving van je openingspost. Ben wel blij te lezen dat TS er helemaal happy mee is!
Het is ook dat lettertype haha Ik ben er inderdaad heel blij mee. Hij is heel diep gezet, dus hij wordt nog wel wat dunner en lichter als het nu is. De foto is ook een beetje raar gemaakt. Zal over paar dagen nog wel een nieuwe foto posten. Ook zit ik eraan te denken om hem nog wat uit te breiden. Misschien nog iets erom heen zetten (moeder en kind symbool of iets anders mooi), maar dat zal niet op korte termijn zijn.
Wat bedoel je precies met heel diep gezet? Je weet dat als een tattoo te diep gezet wordt, die gaat uitlopen? Persoonlijk is het ook niet mijn smaak, hou sowieso niet van letters, maar als jij er maar blij mee bent, dat is het belangrijkste.
Mijn tatoeerder had 'm niet eens gezet. Als je daar een afspraak hebt, dan moet je van tevoren komen om het ontwerp goed te keuren. Vind het dan ook raar dat deze wel gezet is, zeker aangezien deze behoorlijk groot is en vooral erg donker... Ik doe het dus ook net zoals jou. Eerst nadenken en daarna pas doen.
Hmmm, niet te groot en op je pols. Is het niet helemaal geworden he? Bij ons moet je ook altijd eerst een ontwerp hebben, dan een afspraak maken om te zetten trouwens.
persoonlijk vind ik hem ook niet zo mooi. De letters zijn veel te dik, volgens mij is de M ook een ander lettertype dan de a en x ? tevens vind ik het hartje niet op een mooie plek staan.. sorry, zelf vind je hem wel mooi en ben je trots, logisch. Misschien had dit een idee geweest ? of je vind er niks aan dat kan ook Beide tattoo's met hartje is van mij
Ik vind de tattoo op zich goed gelukt hoor. Snap alleen nooit zo goed waarom mensen zo nodig een naam op hun lijf moeten hebben, net alsof je anders vergeet hoe je dierbare heet ofzo? En zou hem al helemaal niet op een zichtbare plek zoals hand, pols of nek zetten...of je moet verstopt in een magazijn ofzo werken. Maar goed, ik heb overduidelijk niks met tattoos...
Ik ben bang dat de A dicht gaat zitten, ik hoop het niet voor je. Verder vind ik 'm erg groot maar zeker wel origineel. Vind de M erg mooi, juist omdat het een Disney gehalte heeft
Ik vind de M ook mooi ik vind het Disney lettertype ook mooi en mijn volgende tattoo krijgt dan ook t disney lettertype. Ik zou hem zelf persoonlijk wel wat dunner hebbenbgedaan
Ik heb over elke tatt 4 jaar nagedacht, je wilt er immers geen spijt van krijgen.. 1 vlinder in tribal style op mn enkel 1 tekst in het engels waarbij de letters in elkaar overlopen dat het geen tekst lijkt maar een tribal op mn ruggegraat en zodra de kleine er is zou ik graag de naam op mijn pols zetten Wil hele fijne letters, heb al een zaak gevonden die een award heeft gewonnen voor fijne lijnen. Het moet ook niet heel groot want wil het ivm werk kunnen verstoppen onder bv armband of horloge, maar niet zo klein dat mensen denken hey wat een rare stip..
Waar maken jullie je toch druk om? TS kan er altijd nog een groot, zwart spaarvarken overheen laten zetten als ze 'm zat is..!
Nouja goed, het is de tattoo van ts en het is niet zo netjes deze nu met z'n allen af te branden. Het belangrijkste is dat ze er blij mee is. Ik vind het wel een slechte zaak van de tatoeëerder. Ik snap niet dat hij zomaar een tattoo met iemand samenstelt en meteen op de arm zet. Gaat het nu om een klein vlindertje dan is het misschien wat anders. Maar deze tattoo is best heel groot. Ik zou hier persoonlijk wel even overna moeten denken zeker omdat je aan het begin s greep dat je een niet al te grote met sierlijke letters wilde en je bij het posten van de foto schreef dat hij groter is uitgevallen dan de bedoeling was. Ik vind dat echt heel zinde. Ik vind nl dat als je zoiets definitiefs zet, je er niet 100 %maar 1000% zeker van het ontwerp, de grootte enz moet moet zijn. Het feit dat nu hij klaar is je moet zeggen hij is groter uitgevallen dan de bedoeling is, is niet de bedoeling. Je zou uit de stoel moeten komen en moeten kunnen zeggen WOW!!! Dit was precies wat ik wilde. Het gaat niet om jouw ontwerp, ieder zijn ding. Ik zou nl. Nooit een draak laten zetten of een tribal oid terwijl anderen dit geel mooi vinden. Het gaat mij er meer om de manier waarop, het handelen van de tatoeërder en het resultaat icm jouw eigen reactie, heel zonde voor zoiets definitiefs
Het staat er nu op en gaat er echt niet meer van af, hoe mensen er hier erover denken is verder ook niet zo belangrijk als TS er maar blij mee is, zo niet dan vooral je best doen om er blij mee te worden want je kan er toch niets meer aan veranderen...