wat leuk had moeten zijn,maakte me onzeker

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door iniminie, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    mischien heel onterecht,maar wat vanmiddag leuk had moeten wezen,maakte me juist onzeker :(
    2,5 week geleden bij de gyn geweest,door me miskramen verleden,nou joepie,dit keer zat het goed,dus mocht vandaag voor het eerst naar de vk
    praktijk liep uit en iedereen daar rende van hut naar her
    en ja hoor,toen was ik aan de beurt,helemaal in me sas en stik blij :)
    bleek ik een korte norse stuge vrouw te hebben,die niks uit dr zelf uitlegde en vertelde.
    na het luisteren van het hartje ging ze schrijven en typen,dus ik vraag toch maar is,is alles oke?loopt alles op rolletjes voor jou ogend?
    zegt ze bar streng,nou de baarmoeder ligt 2vingers boven het schaambot en ik kon zo naar huis vertekken.
    nu ben ik onzeker,waarom vertelde ze me niet dat het juist heel goed gaat?en dat me baarmoeder goed groeit?ik ben al zo onzeker met 4 miskramen in verleden,dit is me eerste goede zwangerschap weer na die 4
    ik wou alleen maar even horen vanuit haar zelf,het gaat goed,het groeit goed,je mag naar huis.
    maar ik moest het zelf vragen,en kwam het antwoord er snauwerig uit,en nu heb ik al hele dag het gevoel dat het niet zo goed zit dan het zou moeten.
    tja sorry,ik klink mischien wat sip en mischien vinden jullie het onterecht dat ik zo sip ben :cry:

is voor mijn zwangerschapsduur de ligging van baarmoeder goed?
    sorry dat ik het vraag,maar krijg 10weken lang geen echo van de gyn,dus ben heel onzeker,en heb geen controle op de groei enzo

2. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Kan me goed voorstellen, als iemand zo zwijgzaam is wordt je onzeker.
    Maar als het niet goed was had ze je zeker doorverwezen of een vervolgafspraak gemaakt.

Misschien een pretecho zelf inplannen voor het leuke, bij een particulier bureau? ;)

3. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja dat staat voor over 3,5 week
    moest wel,hou dat geen 10weken vol
    maar haar gedrag enzo,maakte me zo onzeker,en normaa krijg je ene leuk gesprek met uitleg enzo,maar niks
    had zo een raar gevoel van binnen toen ik de deur daar dicht trok achter me

4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ja leuk is anders!
    Misschien was ze zelf net ongesteld geworden of ligt in echtscheiding :)
    Ik snap niet dat als je dit werk mag doen, eigelijk meestal mensen blij maken, je niet wat aardiger en enthousiaster bent....Raar

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja jij weet me weer iets op te beuren :D hihih net ongesteld ja

ja ik vind dat ook erg jammer
    voor mij is het al best bijzonder naar een vk toe gaan,omdat ik bij me oudste en bij me jongste onder de gyn liep,en dit is me 3de en nu ervaar ik voor het eerst de vk praktijk en dan krijg je dit :(
    en dan ook nog is dat ik zo ontzettend onzeker ben,maakt het helemaal zo moeilijk dan

hoop dat het de volgende keer soepeler verloopt,ben anders echt geneigd om naar een andere te gaan :oops:

6. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik vind dat heel slecht van die vk.. Is het een praktijk met meerdere vk's? Vind dat je daar de volgende keer best iets van mag zeggen, vooral met jouw verleden moet er beter met je om worden gegaan dan dit. :(

En 2 vingers boven schaambot is volgens mij goed voor 13 weken! Wat heerlijk dat het nu goed gaat, ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

Oh ja, mocht ze iets gezien hebben dat niet goed is, dan zou ze dat zeker gezegd hebben, of je hebben doorverwezen inderdaad. Dus... probeer te genieten en laat dat sjaggie mens voor wat ze is! :p

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Dit is echt heel vervelend, dit is ons gebeurd bij onze eerste zwangerschap. Ik had ten tijde van de echo 8 weken zwanger moeten zijn. Tijdens de echo bleek dat het niet goed zat. We kregen geen uitleg en niks. Ze nam zelfs middenin in het korte gesprek dat we hadden nog de telefoon op, terwijl voor ons onze wereld instortte. We waren om 15.45 aan de beurt om 15.55 zaten we alweer in de auto. Ik denk dat dit wel weergeeft hoe het allemaal is gegaan. Bij ons was het overigens in het ziekenhuis. Ik vraag dus nu bij iedere afspraak een andere echoscopiste, deze vervelende mevrouw maakt bij ons dus geen echo meer. Ik zou het als ik jou was wel aankaarten. Wij hebben het destijds met de gyn besproken en dat luchtte wel op moet ik zeggen. Dit is gewoon geen normale gang van zaken.

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Wat een vervelende reaktie zeg van je VK. Is het nu te laat om nog over te stappen naar een andere? Zou ik zeker overwegen, straks staat die sjacherijn ook nog bij je bevalling, daar moet je toch niet aan denken?!

Bij mijn VK is het precies andersom. Het loop altijd enorm uit, maar ze nemen dan ook echt de tijd voor je en ik ga nooit met een vervelend gevoel de deur uit. Het is er eigenlijk wel gezellig, zelfs in de wachtkamer! :)

Wat betreft de grootte van je baarmoeder zit het wel goed denk ik.
    Ik was er voor 't laatst met 14wk4dg en toen was de baarmoeder halfverwege het schaambot en de navel.

9. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ja dat schoot bij mij dus ook te binnen,dat ze idd wel is bij de bevalling kon zijn,wat ik dan dus niet zie zitten :(
    ik wacht me volgende afspraak af,als dat weer zo loopt,wil ik toch een ander,of ik ga er wat van zeggen :oops:

ik ben wel iets minder onzeker,nu ik jullie baarmoeder stand lees,maar ik wil in de zwangerschap kunnen genieten van verloskundige bezoekjes :D moet er tot 32 weken heen,dus moet toch gezellig en leuk verlopen?

dank je voor jullie reakties

10. Niet meer actief

Ik zou er gezien jouw geschiedenis zeer zeker iets van zeggen en desnoods erop staan dat je een echo extra krijgt!
    Het gaat tenslotte om jouw gemoedsrust en dat is het belangrijkste, voor jou maar ook voor de kleine!
    En daarbij komt dat het heel belangrijk is juist nu goed begeleid te worden, tis al moeilijk genoeg geweest.

Ik vrees dat ik zelfs op zoek zou gaan naar een andere VK praktijk, zou haar niet aan mijn bed willen hebben idd.
    Maar goed, wie weet was het een slechte dag voor haar en draait ze bij, maar zeg er zeker wat van, hoe moeilijk ook!

Ik feliciteer je in ieder geval en geniet met volle teugen van deze zwangerschap!

11. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Als ik in het forumgedeelte over bevallingen lees wat je zo allemaal wel niet kan zeggen (uitroepen) tijdens je bevalling, zul je er op dat moment niet zoveel moeite mee hebben om er iets van te zeggen.... :)

12. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    whahahaha ja dan hoef je je niet in te houden he,komt het er even in een moment uit,wat me gedachten over haar zijn waarschijnlijk :D :D :oops: :)

Deel Deze Pagina