Zometeen Tussentijdse Toets

Discussie in 'De lounge' gestart door Smiley24, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik ben een tijdje bezig met rijlessen en zometeen heb ik de tussentijdse toets.. Brrr..... ben zooooooo zenuwachtig!! Heb niks te verliezen maar de zenuwen gieren door mijn lijf zeg.

En begin januari rij ik af!! Ik ben ontzettend zenuwachtig. Ik heb zo eerst 2 uurtjes rijles en daarna die toets. Ik hoop dat ik er doorheen kom en dat ik in ieder geval wat vrijstellingen krijg..

Duimen jullie mee??? ;)

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Tuurlijk duimen we!
    Heel veel succes!!!

3. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik heb hem in november gehad en ik was net als jij erg zenuwachtig.
    Ik had eerst een uurtje les en toen naar het cbr.
    Nou echt het viel me reuze mee,had gelukkig vrijstelling van de bijzondere verrichtingen.
    Ik weet nog niet wanneer ik mag afrijden. Heb straks weer les en zal het is gaan vragen want het duurd mij te lang zo ben al vanaf 1 july 3 u pw aan het lessen en jij?

4. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ik duim ook mee. Enne door de mond in en door de neus uit. (ademhalen:D)

Succes!!!

5. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ik heb 9 november me rijbewijs gehaald en het is heerlijk!
    ik duim heel hard met iedereen mee dat je hiervoor slaagt en in januari ook natuurlijk!!

succes! :D

6. emje

emje Niet meer actief

ik had 2 maanden geleden ook de tussen tijdse toets. ik was ontzettend zenuwachtig. maar viel echt reuze mee. ik zal duimen voor je :)

zelf had ik afgelopen 30 november moeten afrijden maar ging helaas niet door vanwege de sneeuw :( mag nu pas 30 december weer afrijden :( ik hoop dat er dan geen sneeuw ligt.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    DuimDuimDuimDuim!!

8. MamaSaaf

MamaSaaf Actief lid

19 feb 2010
    141
    5
    18
    Nederland
    Komt wel goed hoor. Zo een ttt is een goede voorbereiding op het examen. Als je nu zenuwachtig ben zal je dat op het examen veel minder zijn. En is de kans van slagen groter. Want presteren onder druk van je zenuwen is echt niet te doen. Vooral niet achter het stuur. Dus beter nu zenuwachtig en op het examen minder.

Heb dat 4 jaar geleden ook gehad. Had toen ook vrijstelling voor de bijzonde verrichtingen. Heerlijk is dat.

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Oh spannend!!
    maar komt vast goed joh! Succes

Ik mag half januari afrijden.
    Ik heb nu 25 lesuren gehad.
    doe geen ttt ..
    wat leuk trouwens dat er meer dames zijn die deze periode gaan afrijden of net hun rijbewijs hebben gehaald.. Ik ben 30 , eigenlijk nooit een auto nodig gehad..maar nu met 3 kids eigenlijk geen overbodige luxe.

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Heel veel succes meid!!! Misschien ben je al geweest maar duim toch voor je :D

ik moet 5 jan afrijden maar jeeeeetje hahaha ben nu al onwijs zenuwachtig. En voel heel sterk dat ik ga zakken.

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Heel veel succes! Ik heb mn rijbewijs ook onlangs gehaald. Ik was toen 37 weken zwanger, 2 weken later is ons kleine meisje geboren! Ik ben zo blij dat het gelukt is voor de bevalling. Ik vond het best pittig! Ik ga voor je duimen!!

12. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    En?
    heb je m gehaald??

13. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Hier volop aan het duimen!!!

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Jaaaaaa, ik heb de vrijstelling voor bijzondere verrichtingen :) helemaal happy!! Advies is om wat meer te kijken.

Ik weet niet in ieder geval wat me te wachten staat en ik denk dat ik niet meer zo zenuwachtig zal zijn als vandaag.. 11 januari rij ik af dus het wordt nog wat oefenen, maar blijf wel 3x per week lessen!!

Bedankt voor het duimen dames ;)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeie!!!

En ik denk dat iedereen het advies krijgt om meer te kijken:p
    Dus je hebt het prima gedaan!

Deel Deze Pagina