Idd ibuprofen of pcm achteraf is wel fijn. Het is een paar dagen gevoelig. Vooral in het begin. Maar de pijn ben je vanaf. Dat was erger als de napijn.
Nou ik heb het overleefd hoor. De verdoving prikken waren even niet fijn maar daarna heb ik niets gevoeld. Inmiddels begint de verdoving wat uit te werken ( hij had op mijn verzoek extra verdoofd ) dus heb net maar even een Ibu genomen ( bedankt voor de tip! ) Het is me allemaal erg mee gevallen, de tandarts zei ook dat je tegenwoordig niet meer zo'n hel hoeft te doorstaan zoals dat vroeger wel het geval was. Dus al met al viel het reuze mee
Ik had geen pijn, hij wilde puur de behandeling doen omdat ik een gaatje had wat dicht op de zenuw zat maar pijn had ik niet. Daarom baalde ik zo erg dat ik die behandeling moest ondergaan omdat ik wortelkanaal behandeling altijd gecombineerd met pijn zag. Dus nu ben ik behandeld en krijg ik straks pijn terwijl ik geen pijn had. Maar goed, een tandarts zal vast weten wat hij doet. Hoop ik
Gelukkig viel het je mee. Iedereen ervaart het ook weer anders denk ik en bij de één doet het meer pijn dan bij de ander...