zo'n apart gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ddebbyy, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ha ha ha,

ik heb er ook 3..bij me ovulatie testen gekregen ;)
    Officieel zou ik ook zondag mijn nod hebben maar ik tel nu vanaf mijn eisprong 14 dagen erbij op...dus ik test dinsdag of woensdag....hou je me op de hoogte...?
    By the way...is dit voor je eerste kindje?
    p.s. Dat zal je een goed (misselijk) gevoel hebben gegeven....hoop ergens dat ik ook meer kwaaltjes krijg....hihi! :p

GReetz Eva

2. TKL

TKL Niet meer actief

hey meiden, toevallig man!
    Ik heb mijn NOD ook rond de 24e.. Spannend he...

Ik heb:

Duizelingen
    Buikpijn
    Vol gevoel maar toch honger
    Misselijk
    Ik zie heel wazig / moeie ogen

ahhahah zullen we met zijn allen duimen?

3. Wolkje1979

26 jul 2007
    13
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wie heeft dit ook, herkent dit?
    Ik heb nu al een aantal dagen zo'n raar gevel onder in mijn buik. Ik gebruik de ovulatie test van predictor en ik heb mijn LH-Piek bepaald.
    S'morgens ga de test een hele duidelijke piek aan en s'middags wij aan het "klussen". en de volgende dag waren mijn borsten zo stiif, en mijn tepels gevoelig. Nu nog steeds zware borsten en pijn midden in mijn onderbuik. Gewoon een zwaar gevoel. Net of alleen mijn buik moe is, raar he? en ook heb ik snel last van mijn rug. wie herkent dit, zou er nu wat op komst zijn? :) ;)
    We hopen het zo, aangezien ik een zeeman heb, hebben we maar de helft van de tijd om zwanger te worden, en na drie maanden proberen vind ik het wel eens tijd worden, hahahah

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Debby: wat spannend! Succes met wachten en laat je het even weten? :)

5. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik heb al een zoon dus weet hoe zwanger zijn 'voelt' en toch twijvel ik...
    Durf niet te geloven dat het in de eerste ronde weer raak zou zijn!

6. eyzenga

eyzenga Lid

23 apr 2007
    95
    0
    0
    kapster
    Stiens
    Heel veel succes allemaal. Wat een spannende tijd. En ja idd een week wachten duurt lang. Succes

Jose

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh wat spannend allemaal.....

@dijkim: ikheb inderdaad sinds gister ook last van mijn ogen...ik zet ook steed vaker mijn bril op omdat ik veraf gewoon lechter zie ofzo...heel wazig ed.....vreemd...hoort dat ook eventueel bij een zwangerschap?

greetz eva

8. Jaimyr

Jaimyr Lid

18 dec 2007
    26
    0
    0
    hallo meiden ik g=heb ook mijn nod de 24ste nog een die dood senuwachtig is en niet meer kan w8ten ook hele rare klachte maag zuur en dood misselijk al 3 dagen geen koorts of griep alles wat ik eet boerd me op. Moeh hangerig. suc6 meiden ik hoop het voor ons allemaal

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Debby, heel veel succes met wachten de komende tijd......al die onzekerheid.......wel niet wel niet......kan er inmiddels over mee praten, ik hou mijn fingers crossed.

10. ssabrinaa

ssabrinaa Nieuw lid

6 dec 2007
    3
    0
    0
    ijsselstein
    Hai meid,

Ik had precies hetzelfde en ik bleek zwanger te zijn...
    Ik duim voor je!

Groetjes Sabrina

11. TKL

TKL Niet meer actief

Heyyy
    @ eva mariah : hahha ik hoop dat het daarmee te maken heeft! Ik zat dat forum te lezen met symptonen en daar stond dit ook een paar keer tussen vandaar dat ik het herkende....

Spannend allemaal zeg.. Ik ben nog steeds zo beroerd, zou echt van me lichaam balen als het niet zo zou zijn! Dan word ik me hier toch een partij voor de gek gehouden.... :) :)

Ik ben al een keer zwanger geweest maar dat ontdekte ik pas na 10 weken dus kan ook echt niks vergelijken ( heb toen namleijk alleen enorme pijn gehad in mijn rug ) !

12. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    klinkt wel allemaal positief!
    Ik heb met matcare 3 dagen voor nod pos getest, wel heel licht streepje op nod een duidelijker streepje (zie album)
    Heel veel succes meiden ik duim voor jullie!

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen allemaal,

Echt veel meiden/dames met klachten en kwaaltjes.....
    wat spannend allemaal....
    Ik werd er gisteren helemaal naar van....(beetje TE emo);)
    Nu nog teeds hele opgezette onderbuik ...maar ja...wat is echt en wat praat je je zelf nou aan!?

Ik ben inmiddels al 3x voor mijn gevoel zwanger geweest dus ik ga nergens vanuit....rond deze periode ga ik alles voelen wat erbij hoort....iemand hier ervaring mee?

Groetjes en een hele fijne dag gewenst!
    Eva

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik wacht ook mee op de wachtbank.
    Ik heb nu ook kwaaltjes wat op een zwangerschaplijkt, deze kwaaltjes heb ik normaal gesproken nooit.
    Ik heb gisteren helaas negatief getest, 1 dag te vroeg.
    Volgende week nog een keer proberen.

15. Jaimyr

Jaimyr Lid

18 dec 2007
    26
    0
    0
    haj meiden ik heb twee testen voor me neus lichen maar ik denk dat te vroeg is om te testen kan eigenlijk niet meer 4 dagen wachten. Wordt er helemaal gek van . suc allemaal

16. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ik voel me raar ik heb constand het maagzuur als ik iets eet gisteren barstende hoofdpijn en moeten overgeven maar moet nog 11 dagen wachten ik hoop het maar maar ga ook niet te veel hopen anders gaat het een te grote teleurstelling zijn

17. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Jaimyr: hou vol! Het is nu echt te vroeg om te testen. En het is een teleurstelling als de test nu negatief is.

18. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

17 nov 2007
    503
    0
    0
    dit herken ik zeker. ook 3 keer overtuigd geweest dat ik zwanger was. bij de derde keer wel raak! dus ja om nou te zeggen dat mijn lichaam het altijd aan geeft :nee! ik denk ook dat pms heel veel lijkt op zwangerschapssymptonen!
    succes iedereen!

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Vandaag denk ik ook ineens dat ik weer beter ruik...Zoontje kroop een heel end van me vandaan en ik rook zijn poepbroek al.
    Manlief zat vis te eten (een blikje, wist ik niet) toen ik vroeg, wat eet je? Zei hij vis, dat had je toch moeten ruiken. Toen ik het wist rook ik het heel erg. Nou, hou je jezelf dan voor de gek of niet ;)
    Moest er zelf om lachen.

20. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Spannnend he....

EEven een vraagje...

Heb nu hel erg last van afscheiding...
    Beetje slijmerig (sorry :oops: )
    Ik heb vanmiddag gewoon een ander string aan moeten trekken...echt heel vreemd. Is dat ook een teken?
    Me borsten voelen vandaag wel ietsjes beter aan....de ergst pijn lijkt weg te zijn (eigenlijk wil ik dat t blijft hahahahaha)

Ik ga zondag een testje doen...heb er 3 dus ik kan even aan de slag
    hahahahaha

Jullie horen van me...

Deel Deze Pagina