Tafeltje en stoeltje van de Hema

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hallo meiden

Ik heb op de site van de Hema een tafeltje en stoeltje zien staan voor onze dochter om aan te spelen.
    Mevrouw klimt de hele tijd op de stoel omdat ze aan een tafel wil zitten maar ik vindt dat een klein beetje gevaarlijk omdat ze ook regelmatig op de tafel klimt.
    Dus ik dacht ik zal eens kijken naar een tafeltje en stoeltje voor haar zelf.

Het gaat om dit stoeltje HEMA en er zit ook een wit tafeltje bij.

Weet iemand of de kwaliteit een beetje goed is? Het is volgens mij van kunststof.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zie het stoeltje niet staan in je link dus denk dat er iets mis is gegaan. Ik kan het zo 1,2,3 ook niet vinden op de site,sorry..

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ken het setje wel maar uit eindelijk voor een iets groter setje gegaan van ikea.

maar ik denk niet dat het geklim dat over is;)
    de tafel staat hier een 4 maanden maar hij zit helemaal onder de krassen en de stoel word als opstapje gebruikt het mag niet maarja mama moet ook wel eens naar de wc.

als ze graag klimmen doen ze het toch wel

4. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    ik lees even mee, ben ook op zoek!

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nee het geklim zal vast niet over zijn dat denk ik ook niet.
    Maar ik heb liever dat ze van dat ze van dat lage stoeltje afvalt dan dat boven van de grote eettafel afvalt. ;)
    En ik merk dat ze echt opzoek is naar iets waar ze aan kan spelen.
    In de zitkamer heb ik liever niet dat ze daar komt omdat onze salontafel een beetje link is.
    Maar daar speelt ze ook nooit, ze speelt in de aanbouw.

Ik zal de link nog eens plaatsen

En het mooie is ze zijn echt niet duur

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vind het niet zo mooi eerlijk gezegd, ik heb zelf een tafel en stoeltje van Ikea van wit hout, was ook niet duur en past leuk bij mijn interieur.

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Vindt het opzich wel een leuk setje maar als ik jou was ging ik eerst bij Ikea kijken, die hebben vaak leuke setjes van hout en zijn ook niet duur... Ben zelf meer een voorstander van hout, hou niet zo van dat plastic maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

8. cuna1

cuna1 Lid

5 jul 2009
    90
    0
    0
    apothekersassistente
    Epe
    het lijkt mij dat plastic ook niet erg stevig staat en snel omvalt vooral als ze erop proberen te klimmen

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou ik heb het setje in het echt gezien.
    Maar inderdaad het is niet echt stevig, ik ben maar even wezen kijken.
    Het was ook niet mooi.
    Ik ben ook niet van het plastic, maar ik dacht och dan kan ik het makkelijk buiten zetten.
    Maar dit gaat het dus niet worden, het valt echt tegen als je het in het echt ziet.
    We gaan toch maar even bij de ikea kijken.

Deel Deze Pagina