Gister avond aten we macaroni. Het smaakte mij niet. Dacht dat mijn man weer met zijn kruiden aan de gang was geweest. Later op de avond keken we jackass. Wat werd ik misselijk van sommige beelden. En dan vannacht. Half 2 wordt je wakker van kramp. Hup eruit en naar de wc. Ja hoor ik pis poep. Diaree dus. Mijzelf op de bank genesteld. Dan ga je denken van goh straks moet ik spugen. Nee zo ver zal het niet komen probeer je jezelf gerust te stellen. Toch maar een emmer pakken. De vorige keren had ik het huis van nieuw behang voorzien. En dan ineens vanuit je tenen komt alles eruit. Gelukkig in de emmer. Wat is dat goor zeg! En wat heb ik er een hekel aan. De hele dag loop ik.nu te denken of ik mij ook misselijk voel en wat ik het beste kan ga eten. Hopelijk ben ik er nu weer voor een paar jaar af!
Beterschap!! En inderdaad... ik heb dat als ik me ook nét niet helemaal lekker voel ik juist aan misselijkmakende dingen ga denken met als gevolg dat ik écht misselijk word
he bah! Beterschap. Ik voel me altijd zo slap als een vaatdoek. Kan ik dan weer niet tegen omdat mijn lijf niet meewerkt en dat maakt nou juist dat ik me nóg ellendiger voel...
Nou ik had gisteravond precies hetzelfde!! Ik ben op de wc blijven zitten met een emmer voor mijn neus, het spoot uit 2 gaten zeg maar Wat is dat toch naar he!
Nou je was gisteren niet de enige, man wat kan je dan beroerd zijn. Vandaag gaat het gelukkig alweer veel beter.
ik had vorig weekend precies hetzelfde. nacht van vrijdag op zaterdag met een emmer op de wc gezeten. belde ik zaterdags mn werk op dat ik niet kon komen werken werd er gezegt dat dat niet te vaak moest gebeuren. alsof ik er wat aan kon doen, ik kan wel wat leukers bedenken. beterschap iedereen!!! liefs doris
Ik heb het twee weken geleden gehad, laatste keer dat ik dat heb gehad was echt jaren geleden. Alleen maar crackers etc gegeten. Was er gelukkig met een paar dagen vanaf. Vriend en zoon hebben het ook gehad, terwijl we niet hetzelfde hebben gegeten. Waarschijnlijk toch een virus geweest.
Toevallig hier ook! Voelde me echt heel erg beroerd.. Kan me niet herrineren dat het zo erg is geweest ooit, heeft 3 dagen geduurd hier.