zo'n buik weer. ..word er gek van..wat te doen? tips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maartjecyprus, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjecyprus

5 mei 2010
    96
    0
    0
    photographer
    cyprus
    Hallo,

Ik word gek van mezelf.. heb weer een enorme opgezwollen buik die gewoon de hele middag zo blijft.. van alles geprobeerd om wel/niet te eten.. ik word er gek van..mijn buik staat op springen en het is zo'n rotgevoel .
    Heeft iemand hier ervaring mee? ging het snel over..en wanneer?
    zit nu weer en me buik zit bijna tegen mijn borsten op..
    belachelijk..

2. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook last van. Ben nu 6,5 week zwanger. Het is net een ballon en ik lijk wel 6 maanden zwanger nu. Ik heb het idee dat er veel lucht in m'n darmen zit. Ik ben benieuwd naar tips. Denk dat ik anders morgen vijgensiroop ga halen zodat het een beetje opruimt in m'n darmen.

Ik kan je dus helaas niet helpen. Probeer te letten op wat je eet: geen kool en uien, e.d.

Ik weet van m'n eerste zwangerschap dat die gespannen buik alleen maar erger wordt. Maar ik vond dat toen niet erg meer omdat het dan echt het kindje is dat je buik vult.

3. maartjecyprus

5 mei 2010
    96
    0
    0
    photographer
    cyprus
    hoi bosbesje..
    thanks voor je reactie... dit is mijn 3e zwangerschap en de laatste was wel 13 jaar geleden..dit is voor het eerst dat ik dit meemaak.. het zal wel te maken hebben met luie darmen en de hormonen.
    maar ik word er gek van.. afijn..heb net gedoucht en tis nu ff gezakt... maar lijk nog steeds 8 maanden hihi..
    wat doet die vijgensiroop precies?? misschien ook iets voor mij?

thanks alvast.

Deel Deze Pagina