Ik ben nu 6.3 weken zwanger en ik heb zo'n buikpijn. Bij mijn zoontje had ik dit ook maar toch maakt het me erg onzeker. Meer dames met flinke buikpijn..?
Ik denk dat het je darmen zijn die zich naar voren verplaatsen o.i.v. hormonen. Ik had dat ook soms rond 5 / 6 weken, maar dan specifiek rond mijn navel. Het was overigens maar eventjes en soms even een flinke kramp
Ik heb hier enorm last van gehad, waren de darmen + bandenpijn.. Heel irritant en onzeker. Was namelijk onderin de buik en aan de zijkanten van mijn baarmoeder.
Ik heb vannacht wakker gelegen van de pijn. Voelde echt alsof mijn menstruatie er aan kwam, nu weer wat afgezwakt. Wat vervelend he! Meteen zo onzeker! "Fijn" om te lezen dat er meer mensen last van hebben...
Ik heb het ook hoor.. soort van menstruatiekramp, maar dan iets anders. Echt bij m'n baarmoeder. We lopen aardig gelijk op zie ik
Ook hier nog regelmatig last van kramp. Alsof ik ieder moment ongesteld ga worden... Heel naar, maar 't schijnt erbij te horen.
Ik heb mijn vk toen gebeld en gezegd, ik heb zo'n onzettend buikpijn. Ze vroeg me of het als menstruatie pijn voelde.. En dit was ook zo, en antwoorde met ja. Bang voor wat ze zou zeggen. Maar 'menstruatiepijn' hoort er echt bij!