Hoi! De vraag op zich zegt al genoeg . Wie heeft na de bevalling een sluitlaken omgehad en hoe beviel het? Volgens mij heeft het wel veel voordelen en ik overweeg om het ook om te doen na de bevalling. Heeft iemand hier ervaring mee? Heb je het snel na de bevalling om laten doen? Lees graag de voor- en nadelen, als die er zijn! Alvast bedankt voor de reacties!
Helemaal niemand ervaring hiermee? Wordt het wellicht toch minder gedaan dan ik dacht of ik ben gewoon ongeduldig .
ga je ook naar de 9 maanden beurs? Want voor een sluitlaken heb je tegenwoordig ook iets moderners, de bellybandit ik weet niet of het wat is, dat wil ik dus ff op de beurs gaan bekijken, want zijn best wel duur, maar goed... kun je later altijd weer op marktplaats zetten! www.bellybandit.eu
lees ook mee, wil het ook gaan proberen...En ja je bent ongeduldig, er zijn ook mensen die werken hihihi
LOL, tja geduld is momenteel niet mijn beste eigenschap . Ik werk nu ook, maar thuis en dan kan ik af en toe gluren op het forum. Ja, ik ga ook naar de 9 maanden beurs, daar eens kijken inderdaad, goede tip!
die belly bandid wil ik ook naar kijken maar ze lijken zo stug....ben bang dat het snijdt...even afwachten.
He, ik ben ook benieuwd... Wilde het vandaag de verloskundige vragen, maar dat ben ik natuurlijk weer vergeten .
Ik hoop ergens in de komende weken te bevallen en heb al een sluitband (van Motherwear) en een Belly Bandit Couture klaarliggen. De Bandit is inderdaad erg stug, dus ik vraag me af of ik daar wel zin in heb direct na de bevalling. De sluitband van Motherwear is elastischer (maar misschien daardoor ook minder effectief?) Ik hoop jullie binnenkort te kunnen vertellen of het bevalt en tot die tijd ben ik ook heel benieuwd naar reacties van ervaringsdeskundigen!
Je zou even via de zoekfunctie hiernaar moeten zoeken, want er was geloof ik wel iemand op het forum die hier ervaring mee heeft, volgens mij Valhalla. Ben zelf ook benieuwd naar de ervaringen, al heb ik ook gehoord dat je er luie buikspieren van krijgt, omdat die dus niet zichzelf terug hoeven te trekken en dan op lange termijn juist het omgekeerde effect krijgt....
Ik heb de sluitband van Motherwear gebruikt. Echt de moeite waard. Zo'n sluitlaken met van die draadjes lijkt me niets, vooral niet als je zoals ik een paar dagen in bed ligt. En wat een gedoe. Geef mij maar klitteband. Ik vond zo'n strak ding prettig om mijn buik en lekker stevig voor mijn rug toen ik weer ging lopen. En ik denk echt dat je buik snel weer in vorm komt. Ze staan trouwens ook wel eens op marktplaats en kunnen moeiteloos in de was.
Toevallig van de week mijn Belly Bandit binnen gekregen. Ik vind 'm totaal niet stug! Hij lijkt zelfs "dunner" dan op hun site. Denk dat ik wel de goede maat heb besteld, want ik krijg 'm nu net niet meer om.
Bedankt voor alle reacties zover! Ik ga beide opties eens bekijken. Ik wil het iig wel gaan dragen, het schijnt veel voordelen te geven en vooral steun de eerste dagen.
Ik had er 1 in huis, maar ik had zo geen puf om dat ding om te doen. Het is vanzelf goed gekomen met mn buik.
Ik hoorde van meiden dat ze ook gewoon een sjaal om hun buik heen knoopten en dat dit hetzelfde effect heeft als een sluitlaken. Goedkopere optie en werkt goed begreep ik!!
Ik heb de sluitband van motherwear gekocht. En ik hoop hem eind van de maand te gaan gebruiken. Zal wel even laten weten wat ik er van vond
nou mn moeder had het erover dat ze ook een soort van een sjaal om dr buik deed en het heeft gewerkt zit zelf te twijfelen maar het kan best volgens mij maar ik heb zat tijd om erover te denken denk zon 35weekjes
Misschien werkt het een beetje, maar ik kan me niet voorstellen dat het net zo lekker is als de stevige band van motherwear. Overigens is het prettig als iemand anders de klitteband even lekker strak dicht doet. Zelf krijg je hem niet zo strak.
Hier beide keren een sluitlaken gebruikt. Gewoon zelf gemaakt van een oud laken en met klitteband. Werkt perfect. Vaak doen ze ook met een badlaken en sluitspelden. Dat van die luie buikspieren krijgen is achterhaalt. Ja, als je weken/maanden ermee rond blijft lopen dan kan dat idd gebeuren. Maar het is de bedoeling dat je het een dag of 10 gebruikt. In die tijd mag je je buikspieren toch niet belasten en oefeningen doen. Ik vond het heel prettig. Voelde me er een stuk lekkerder mee. Geen los vel wat om je heen zwabbert en idd toch weer sneller zelf ook in model. Na die 10 dagen ben ik gewoon buikspieroefeningen gaan doen (wel rustig aan opbouwen natuurlijk).