Hee allemaal, ik heb een vraagje. Meestal lees/hoor je dat je buik begint te groeien vanaf een week of 18-20. Nu ben ik bijna 9 weken zwanger en ik krijg werkelijk nog maar 1 broek dicht! Ik ben pas een halve kg aangekomen dus daar kan het niet aan liggen lijkt me... Ik eet ook niet overdreven veel want ik ben ontzettend misselijk en moet dagelijks meerdere keren overgeven. Wel ben ik extreem moe en slaap heel veel dus heb minder beweging dan voorheen. Mijn buik is echt dikker, het is een echt bolletje! En ik zal er even bijvertellen dat ik een heel normaal postuur heb gewoonlijk. We gaan volgende week met vakantie en ik heb zelfs zwangerschaps-kleding besteld anders heb ik niks om aan te trekken! Herkent iemand dit? Alle antwoorden, tips etc. zijn uiteraard welkom!
Hoiii Ik heb ook ontzettende dikke buik ,, niet normaal toch... wat ik altijd hoor dat het me darmen zijn, en dat het naar een paar weken wel weer zakt... En mijn broeken gaan ook niet dicht.. haha ik doe gewoon een lang truitje aan, en meknoop open... maar echt tips heb ik nie voor je
He Chantal, Ik kon met 5 weken zwangerschap ook geen broek meer aan op mijn trainingsbroek na en ik heb ook een normaal postuur. Ik heb toen een zwarte zwangerschapsbroek gekocht die geheel doorliep en niet met een buikstuk eraanvast. Ideaal en niemand die zag dat het een zwangerschapsbroek was. Wat ook een optie is, is om een elastiekje aan je knoopsgat te maken en dan die om je knoop doen. Alleen mijn rits ging ook niet dicht dus had ik er niet veel aan. Maar zo gek is het niet hoor de een wordt "dikker" dan de ander en ieder lichaam is anders. Geniet lekker van je zwangerschap! En een fijne vakantie. Liefss
Komt idd door de darmen Word vanzelf wel weer wat minder, en dan komt je echte zwangerschaps-buikje tevoorschijn
Ik had vanaf het begin meteen een opgezette buik. Nu ben ik 12 weken ver en mijn buik is nog steeds heel erg opgezwollen. Het lijkt wel of ik 5 maanden ben. Ik moet af en toe mijn buik echt inhouden. Als ik al mijn buikspieren ontspan schrik ik er zelf van..haha.het is inderdaad al dik bovenin mijn buik bij mijn darmen. Ik denk dat de darmen dus opgezet zijn. Voel me helaas ook heel dik daardoor. maar ja hoort erbij denk ik dan maar.... Volgens mij is het dus volkomen normaal. Waarschijnlijk heeft de een er meer last van dan de ander.
Ik had vanaf het begin meteen een opgezette buik. Nu ben ik 12 weken ver en mijn buik is nog steeds heel erg opgezwollen. Het lijkt wel of ik 5 maanden ben. Ik moet af en toe mijn buik echt inhouden. Als ik al mijn buikspieren ontspan schrik ik er zelf van..haha.het is inderdaad al dik bovenin mijn buik bij mijn darmen. Ik denk dat de darmen dus opgezet zijn. Voel me helaas ook heel dik daardoor. maar ja hoort erbij denk ik dan maar.... Volgens mij is het dus volkomen normaal. Waarschijnlijk heeft de een er meer last van dan de ander.