Ik heb vanmorgen bij de babydump een bellykit aangeschaft omdat ik het gewoon echt heel erg duur vind om het te laten doen! Wie heeft hier ervaring mee? Hoe is het verlopen? en hoe is het resultaat?
Ik heb daar geen ervaring mee. Maar vanochtend heeft een nichtje mijn buik in het gips gezet. Had rollen bij de apotheek gehaald en daarmee heeft zij het gedaan. Super gaaf!! Als de kleine geboren is schildert zij het geboortekaartje op de buik. Succes met het gipsen! Het is echt heel leuk!
ik heb dit pakket ook gebruikt en het resultaat is prachtig geworden. voorbereiding vergt wat tijd de rollen op maat knippen en goed smeren met vaseline anders krijg je het er niet af. we hebben een nieuwe laptop waar de foto's nog niet opstaan,maar zodra het kan voeg ik eentje toe
Het gaf nogal een zooi hier dus ik zou plastic neerleggen of onder de douche gaan zitten (die uit staat ). Ik zat op een kruk met mijn rug tegen de muur en mijn man heeft de stroken natgemaakt en geplakt. Voordat het droog is even met natte handen eroverheen strijken , dan wordt het mooi glad . Ik denk dat een tuinstoel comfortabeler was geweest maar dit ging ook prima. Goed met de vaseline smeren. Die gaat er trouwens moeilijk af onder de douche, een drupje dreft kan helpen. Hij staat hier in mijn slaapkamer en ben erg blij dat ik deze herinnering aan mijn buik heb.
Hier ook zon buik staan. Dit samen met vriendinnen gedaan. Wij hebben er veel langer gedaan dan op de verpakking staat. Dus als het kan ga in het begin voor de bovenkant nog even zitten. Ik stond en aan het einde viel ik bijna flauw. Ook droogt het best snel. Dus de borsten waren al droog en hard. terwijl ze met de buik bezig waren. Omdat,t zwaarder werd ging het dus wat zakken. Moest het goed vasthouden. Smeer je idd goed in. Had de onderkant vd borsten. Het plooitje laat maar zeggen niet goed ingesmeerd dus het gips eraf halen was niet erg fijn. Het resultaat mag er wezen. Wil hem alleen nog mozaieken met spiegel.
Ik heb dit gisteren laten doen met de Billy kit. Helaas ben ik (idd door te lang staan) flauw gevallen toen ze met de laatste laag bezig waren om hem stevig te maken. Ik had me goed ingesmeerd met de vaseline die erbij zit en ze hallen het gips er makkelijk vanaf. Droogt idd snel, daardoor is het toch gelukt ondanks dat het nog niet dik genoeg is. We maken het later nog af om hem stevig te maken. Vorm is er in ieder geval.