Hoi dames, ik had even een vraagje. Het is nu twee en een halve week geleden dat ik ben bevallen. Het was geen gemakkelijke bevalling, onze kleine man wou er niet uit, de verpleegkundige moest flink meeduwen op mijn buik en de VK heeft een flinke knip gezet die ook nog uitgescheurd is. Tevens is mijn vagina wand behoorlijk beschadigd. Nu vroeg ik mij af hoelang je hier klachten van kan blijven houden. Tot op heden is de knip nog heel gevoelig ( de ene dag meer dan de ander) en in mijn vagina voelt het ook niet fijn. Het kriebelt als van een genezend wondje, maar is ook pijnlijk bij verkeerd gaan zitten etc. Ik moet de wond spoelen en als er een straaltje verkeerd binnen komt voelt dat echt niet fijn. Ik zie er heel erg tegen op om er mee naar de HA te gaan en hoop dan ook dat het vanzelf beter word. Ik hoop dan ook dat het normaal is dat het nu allemaal nog super gevoelig/pijnlijk is. Ik wacht met spanning jullie antwoord af. Liefs Puck.
Hoi puck, Een knip heeft ongeveer 6 wkn nodig om te genezen dus het is niet gek dat je er nog wat last van hebt. Blijf goed spoelen en slaap regelmatig in je blote billen! Imke