Zo'n erge spierpijn heb ik nog nooit gehad!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door NooNoo, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Het begon vorige week allemaal, spierpijn in m'n rug aan de rechterkant.
    Shit happens maar he, na 2 dagen is het waarschijnlijk zo goed als over dus even doorbijten. Inmiddels zijn we 5 dagen verder en lijkt het alleen maar erger te worden. Wat een pijn :$

Ik heb al 4 gebroken nachten achter de rug. 's Nachts word ik een paar keer wakker van de pijn en dan weet ik echt niet waar ik het zoeken moet. Afgelopen nacht was het ergst, ik heb gewoon zitten janken van de pijn. M'n man is uit bed gegaan om een kruik voor me te maken, dat heb ik meer gedaan de afgelopen dagen en het haalt een klein beetje de scherpe randjes er vanaf.
    Het was vannacht zo erg dat hij op het punt stond om de huisartsenpost te bellen. Zo erg kan spierpijn toch niet zijn? En ik heb een behoorlijk hoge pijngrens...
    Gelukkig kon ik 'm tegenhouden (ik heb daar iets mee, ik hoef dat allemaal niet :)) met de belofte dat ik vanmorgen naar de huisarts zou gaan.

Zo gezegd zo gedaan. En die zegt ook: spierpijn. Door m'n bekkenklachten zou mijn houding wellicht anders (verkeerd? ik let er juist op dat ik het goed doe) zijn waardoor ik nu spierpijn heb. Hij heeft nog even gevoeld of het misschien nierbekkenonsteking kon zijn maar daar lijkt het niet op. Wel moet ik voor de zekerheid wat urine inleveren. Dus gewoon naar de fysio blijven gaan, die het een beetje kan masseren hopelijk.

Heeft iemand hier een goede tip misschien?
    Paracetamol kan ik ivm allergie niet nemen en de huisarts kon me dus ook niks voorschrijven. Heet douchen of een kruik er op helpt héél iets en heel tijdelijk.
    Morgen heb ik een afspraak met de fysio maar oh wat zie ik op tegen aankomende nacht :(

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat vervelend he!

Ik heb ook steeds zo'n pijn in m'n rug. Bij mij komt het vanuit m'n bil ;) en trok naar beneden en omhoog. Conclusie van de vk; Ischias. Schijnt vaak voor te komen bij zwangeren, dan zit er een zenuw klem! Je schijnt er niks aan te kunnen doen maar ook ik heb dus veel last van m'n rug op het moment en inderdaad ook 'snachts.

Maar goed, wat mij helpt: als ik op m'n zij lig een kussentje tussen mijn knieen of iig onder de knie die bovenop ligt laat maar zeggen en een kussen onder m'n buik helpt ook. Misschien kun je dat eens proberen?

Succes meis! Ik zou het overigens ook even aangeven bij je vk!

Deel Deze Pagina