zojuist koffiepauze gehouden. Tot mijn schrik zag ik toen ik opstond een klein rond vochtig plekje op mijn stoel. Gelijk naar de wc gegaan en onderbroek was nat en zelf mijn spijkerbroek was doorgelekt. Nu heb ik ook erg last van afscheiding maar het is nooit zo erg geweest dat het helemaal door lekte. Ik heb gelijk de vk gebeld. Haar eerste reactie was ik kom gelijk. daar schrok ik helemaal van. Ben op werk en werk niet in de buurt van huis. Het duurt ook even voordat ik thuis ben. Even doorgesproken met de vk. Ze gaf ook aan dat het ook urineverlies kan zijn. Heb nu afgesproken door middel van een maandverband te gaan kijken of het vochtverlies aan houd. Als dat het geval is moet ik alsnog bellen en komen ze alsnog op controle om het uit te sluiten. Maar ik ben nu behoorlijk schrokken door dit alles. Gelukkig voel ik de kleine nu lekker bewegen in mijn onderbuik. heeft iemand ervaring hiermee? vruchtwater verliezen met 31 wk of gewoon veel vochtverliezen maar geen vruchtwater?
Geen ervaring mee, maar als je nou op je hand blaast verlies je dan ook vocht? Zo ja dan kan het vruchtwater zijn. Maar het kan gewoon afscheiding zijn. Sterkte en hopelijk is het niks ernstigs.
Hi, ik heb het ook, en heb het idee dat het gewoon abnormaal veel waterige afscheiding is. En inderdaad, het loopt gewoon door je kleren heen, terwijl je dat niet zou denken als het gebeurd. Ik gebruik gewoon inlegkruisjes. Denk niet dat het vruchtwater is, dan heb je echt plassen water en weet je het wel. Maar laat het wel checken als je het vervelend vind. Succes, Charlie ps. heb wel ergens gelezen dat het rond deze termijn vaker voorkomt dat je veel waterige afscheiding hebt...
Hi meiden, bedankt voor jullie reacties! Ik heb idd op mijn hand geblazen een aantal keren maar er kwam niks uit. Na gisteren ben ik het in de gaten gaan houden. maar het was niet zoveel als net die ene keer. Idd alleen de usual (waterige) afscheiding. Merkte ook dat de kleine toch echt laag lag. Denk dat het afscheiding met beetje urineverlies is geweest.