Stroomstoring ´s Hertogenbosch

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyDaisy, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Belt net mijn man mij op m´n werk op.
    Schijnt er een stroomstoring te zijn in de wijk.
    Heeft er iemand een kabel losgetrokken.
    Lekker dan!
    Mijn vader kan nu niet naar huis, hij is met scootmobiel, de lift doet het niet.
    Ik kan straks mijn fiets niet in de berging neerzetten, want de speedgate werkt op stroom...
    We kunnen niet koken, want we koken electrisch.
    :x.... zucht ;)

Heel het paleiskwartier zit zonder stroom, en ook een aantal scholen.
    Info voor diegenen die in deze wijk zitten of naartoe moeten.

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

tsja..
    lullig wel..
    tijdens stroomstoring worden wel veel kindjes verwekt, en het is voor sommigen wel even lekker dat ze niets hoeven te doen in deze warmte.. *Denk ff terug aan mn schooltijd..:)*
    misschien kunnen jullie lekker gaan barbequen, het is er wel weer voor

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Oei vervelend. Hopen dat 't snel opgelost wordt.

Wij hebben eind 2007/begin 2008 (weet niet meer precies) een paar dagen zonder stroom gezeten (door een apachehelicopter), dat was echt niet leuk!

4. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ook nadelig met dit weer (koelkast ed) hoop voor je dat het snel is opgelost

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Inderdaad! Maar als hij goed dicht blijft, blijft de koelte ook binnen. Dus niet te veel open en dicht doen! Idem voor de diepvries.

6. LadyDaisy

Het was gelukkig dezelfde dag nog opgelost, ook al kwamen we ´s avonds weer eventjes zonder te zitten.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben 2 uur zonder gezeten, manlief balen, die zat net Wimbledon te kijken hahaha.

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    lekker vervelend was het!! en lekker dom want die kabels zijn blijkbaar goed aangegeven..!

bij ons in de winkel konden de mensen niet eens meer pinnen! we konden de kassa niet in en de luifel kon niet meer dicht! sta je dan in een drukke winkel op koopavond ,,pfff

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nah, van 2 uurtjes zonder stroom komt er over 9 maanden echt geen babyboom hoor, neem ik aan! :)

10. LadyDaisy

Ik heb een gerucht gehoord dat er in de cafés en restaurants de deuren dicht gedaan werden zodat de mensen niet wegkonden gaan.
    Dit ivm niet werkende pinautomaten.

Ik weet niet of het waar is, maar mocht het zo zijn, niet echt een toffe actie.
    Iedereen is verplicht een id bij te hebben, gewoon gegevens opnemen en de klanten de volgende dag laten komen of laten overmaken per bankgiro, of zo.

Deel Deze Pagina