hey, wie van jullie weet er enkele originele manieren om het aan de ouders te vertellen dat je zwanger bent? We zijn zwanger van ons tweede. Groetjes
Je kind een shirtje aan trekken met: Ik ben stoer (voorkant), want ik wordt grote broer (achterkant). of Geef mij een kus (voor), want ik wordt grote zus (achter). (weet niet wat je 1e kind is, hihi)
Ik had namens Vigo een een leuk kaartje gemaakt met op de achterkant een tekst waarop stond: 'Lieve Oma en Opa, mag ik op 24 augustus een nachtje bij jullie slapen? Want als het goed is, wordt dan mijn broertje of zusje geboren.'
Bedankt voor jullie leuke ideetjes! Kvind het zo speciaal om te vertellen dat ik het niet gewoon wil doen liefs
hey wij hebben onze onders een speen gegeven , duurde wel even voor ze doorhadden dat wij zwanger waren , was wel ontzettend lachen omdie gezichten te zien helemaal toen ze het eindelijk doorhadden groetjes
wij hebben het bij de grootouders ook met een speen gedaan... en bij overgrootmoeder hadden we een paar babysokjes gekocht als verjaardagskadootje... leuk hoor, om dan dat besef langzaam te zien verschijnen!
voor ons is het de eerste keer dat we zwanger zijn...ik had twee kaarten gekocht, ééntje met op de voorkant 'voor de liefste oma' en eentje met op de voorkant idem maar dan opa. Die gezichten toen ze de kaart uit de envelop haalden..! onbetaalbaar! In de kaart had ik ook een heel klein babysokje gedaan, heel schattig
http://www.kidsers-kinderkleding.nl/bes ... a_txtr=37& deze heb ik besteld (in blauw met korte mauw en ander lettertype wel) Verder kun je een test in een kadoo verpakking doen en geven en anders googlen op geboorte aankondigingen!
we hebben de test ingepakt en aan mijn moeder gegeven toen ze bij mijn schoonouders waren ze had echt zoiets van huh wat moet ik daar mee haha toen drong het pas door
Een kennis van mij heeft het ook heel leuk gedaan! Ze hebben een blauwe en een roze babyslofje genomen... beide voor het linkervoetje! Met de tekst: Als ik straks geboren ben, zo vraag ik U beleefd dan hoop ik dat U snel op komt dagen en mij een lekker warm slofje geeft om aan mijn RECHTERVOET te dragen. Vond ik echt supermooi en origineel!
wij hebben kyana een shirt aangedaan met op de voorkat; kyana wordt... op de achterkant; grote zus en een eendje gegeven met een kaartje om de nek; met op de voorkant; straks speel ik neit eer in mijn eendje en op de achterkant; Ik krijg een baby'tje Het zit in mama's buik Het is een broertje of een zusje Ik geef de buik een kusje In de navel roep ik BOE! Kom je al naar buiten toe? was een leuk gezicht!
Ik heb mijn moeder de test in handen gegeven met de mededeling dat ik getest had maar de uitslag niet begreep. Ze keek naar de test maar moest eerst haar bril pakken. Vervolgens ging ze dat ding staan analyseren. En het kwartje dat een plusje zwanger betekend viel na een minuut hahaha. Zegt ze: maar dat is een plusje, maar dan ben je toch zwanger? Ik zo: Jahaaaaa hahahaha. Mijn broer en schoonzus hebben we het verteld door een slabbetje om mijn nichtjes nek te hangen. Zie album voor ontroerende resultaat. En mijn schoonmoeder hebben we het alsvolgt verteld. We zijn daar gaan eten. En na het eten bij de koffie zijn we begonnen over een ander stel dat zwanger is. Met de vraag hoe het met hun gaat. Liet zijn moeder helemaal enthousiast de echo foto zien die ze gekregen had hahaha. Daarna zei mijn vriend quasi nonchelant. Joh mam, weet je trouwens wie ook zwanger is? En toen wees hij naar mij. Voor zijn moeder was het totaal onverwachts omdat we met haar niet echt besproken hadden dat we het aan het proberen waren. Succes met vertellen!
ik had heel orgineel (not) slofjes gehaald, maar die ik had gekocht waren vrij groot (maar gewoon super leuk) nu was mijn nichtje van 3 er ook en mijn moeder zei zo "kijk mara, tante monique heeft leuke slofjes voor je gekocht" toen ben ik maar ik huilen uitgebarsten en toen snapte ze het wel haha!
het lijkt mij een leuk idee om "als het raak is" bij mijn vader een bakkie te komen doen en zeggen dat je wat lekkers voor bij de koffie hebt meegenomen endan een beschuitje met roze en blauwe muisjes op tafel zetten
Mijn ouders kwamen oppassen, wij moesten 's avonds uiteten. Ik heb bij de Wibra een ooievaar gekocht en in een schaal in de oven gezet met het ovenlichtje aan. Toen ze kwamen heb ik gezegd dat ik het gevogelte voor ze al in de oven had staan en ze even moesten kijken. Mijn vader zei 'wat leuk, een ooievaar zie je niet vaak in de oven en ging weer lekker met zijn koffie verder, mijn moeder net zo'...zucht. Gelukkig hadden we voor iedereen ook nog van die fotosneeuwschudballen bij de Xenos gehaald en aan de ene kant een foto van ons dochtertje gedaan met 'ik word grote zus' en aan de andere kant een foto van de echo. Eindelijk na een hoop getuur snapten ze hem toen! Ze hadden het niet verwacht. De rest van de opa's en oma's (ze heeft 3 paar) ook zo'n bal gegeven.
Wij hebben kleine knuffel ooievaartjes gekocht en ingepakt. En ze staan nog steeds bij (schoon)ouders op de kast! Ze kosten ca 5 per stuk maar zijn erg leuk! Succes ermee, groetjes, Chantal
Wij hadden 2 boekjes gekocht. Eentje met '97 adviezen voor oma's en kleinkinderen' en eentje '97 adviezen voor opa's en kleinkinderen'. Daarin had ik een velletje papier gelegd met erop: Lieve opa en oma, Ik ben nu pas zo groot (had ik een zwart rondje getekend met een rijstekorrel erop geplakt) Maar in maart word ik geboren, komen jullie dan ook? Liefs, jullie kleinkind. Dit had ik dan ingepakt en gegeven. Mijn vader snapte het meteen en begon al te glunderen en bij m'n moeder duurde het even voor het kwartje viel. "ben je zwanger dan?" M'n schoonouders hadden het beiden meteen door.
Ik heb koekjes gebakken in de vorm van een baby, speen en flesjes. Die had ik versierd met muisjes. Iedereen met een smoes bijelkaar gekregen en gezegd willen jullie mijn zelf gemaakte koekjes proeven. Het was snel duidelijk mijn moeder begon half te hyperventileren haha. Ik ze een foto in mijn album.
Wat leuk allemaal zeg! Ik vond de voorpret ook zo leuk. Ik heb een fotolijstje gekocht en een getypt briefje in het lijstje gedaan met als tekst: Je kunt me nog niet horen.. Je kunt me nog niet zien.. Rond 23 oktober word ik geboren Mag mijn foto in dit lijstje dan misschien? maar het kwartje viel wel direct hoor! (zoonlief kwam pas op 2 november by the way)
Ik had bij Jamin chocolatjes met roze en blauwe spikkels gekocht...in een mooi bon bon doosje gedaan. En bij de thee gezegt dat ik wat lekker mee had voor erbij....Schoonmama open gemaak...bril gepakt...ff wachten..."Echt!" En ze moest huilen...hahaha Met me eigen ouders...tj aander verhaal..me ma was nog zwaar herstellend evan borstkanker en ik had nogal last van me hormoontjes (was erg dwars) kregen ruzie...om het goed te maken heb ik haar de test gegeven....gek joh, was meteen bijgelegd ( maar dit was niet de manier zoals ik in me koppie had)