Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje. Moet normaal gesproken over 3-5 dagen ongesteld worden, dit hoop ik natuurlijk niet, want ik hoop zwanger te zijn. Momenteel beetje gevoelige borsten aan de zijkant, af en toe menstruatiepijnen, moe, regelmatiger naar de wc, vandaag grieperig gevoel, maar niet misselijk ofzo. Zou ik zwanger kunnen zijn, of zit het "tussen mijn oren", daar ik graag zwanger wil zijn/worden. Over een week weet ik het zeker, maar ja...vragen kan geen kwaad. Bedankt voor jullie reactie!
lieve thessa123, het kan zo zijn dat je zwanger bent en ja het kan ook zijn dat je het gewoon graag wilt. haha ik herken dit bij mezelf. ik duim voor je dat je zwanger bent. over een paar dagen heb je zekerheid. groetjes zoetje
hier ook zelfde probleem, wat grieperig gevoel, niet uit kunnen slapen, boobies doen beetje zeer, en wordt lekgestoken door muggen ( heb er een allergie ervoor dus grote probleem) 4 dagen geleden roze verlies gehad met een halve drup rood, daar begint de hoop. ook erg moe en me lichaam houd zichzelf amper op temperatuur.
Hé meiden, Wat spannend allemaal! Ik zit eigenlijk in dezelfde situatie alleen ben ik al overtijd... Ik heb een cyclus van maximaal 4 weken en 4 dagen en nu is het alweer 5 weken en 5 dagen geleden dat ik ongesteld ben geweest. Eigenlijk voel ik aan alles dat ik bijna wel zwanger moet zijn, maar testen durf ik nog niet. Bij mijn laatste zwangerschap ( In februari dit jaar ben ik zwanger geweest, maar bij twaalf weken is dat mis gegaan. In april heb ik onder narcose en curretage ondergaan.) had ik namelijk pas met zes weken (na mijn menstruatie) een positieve test. Dan zou betekenen dat ik woensdag positief kan testen. Ik vind het wel heel spannend hoor. Ik moet toch bijna wel zwanger zijn??? Ik zal voor jullie duimen! Ook ik heb de ene dag last van zijkant borsten en de dag erna weer niet. Ook ruik ik volgens mij sommige geuren anders. Groetjes Niena
Hoi Zoetje, Hoelang is het geleden dat je een miskraam hebt gehad? Is het spontaan gegaan of moest je geopereerd worden? Groetjes Niena
nog een paar daagjes wachten en dan weet ik het. Omdat je het zo graag wilt, lijkt het af en toe of het tussen je oren zit. Zou een grieperig gevoel voor je nod ook een symptoom kunnen zijn? Heb ook elke keer een zo'n honger, terwijl ik een uur geleden heb gegeten Na ja, nog even wachten.. Voor allemaal spannend....nou succes! Groetjes..
Dat honger gevoel heb ik ook! Maar dat kan bij mij door het ontpillen zijn (pff schijnzwanger). Had ik een groot bord avondeten op en 3 uur later stuurde ik mijn mannetje naar de macdrive voor een grote kipnuggetmenu hahaha en alles ging op hoor!! Oja en ook nog een heerlijke macflurry erachter aan ( die nieuwe cornetto/bosbes is zooo lekker echt een aanrader!!!)