Ineens heel veel honger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door destiny, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny

destiny Niet meer actief

#1 destiny, 6 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2011
    Hoi Hoi

Ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger vorige week een echo gehad waar het hartje op klopt:D
    Heb ook pas vanaf week 6 symptomen die zijn nu sinds 3 dagen heel wat minder is dit normaal.
    En ik had de eerste weken helemaal geen honger en dat heb ik ineens sinds gisteren echt vreetbuien is dit normaal?
    Ben zo bang dat het als nog mis gaat:(
    Ben pas een beetje gerust als de eerste 3 maanden erop zitten

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Heey:)

Ik denk niet dat je je heel veel zorgen hoeft te maken
    Ik had tot 7 weken geen symptonen alleen moeheid en nu misselijk erbij en soms vreetbuien, maar lang niet elke dag

Vandaag ons hartje goed horen kloppen :D

Denk dat je symptonen af en aannemen.

Gefeliciteerd trouwens! :D

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Helaas is er ws niemand die een kant en klaar antwoord heeft.
    Ik weet wel dat bij mij de misselijkheid tussen week 9 en week 11 ineens weg was (of zo goed als..) en daarna weer terug kwam. Alle kwalen die je mogelijk kan hebben wisselen nogal. Dat is redelijk normaal, alhoewel het vaak wel veel van je geduld vergt. Zeker na een miskraam.
    Maar het komen en gaan zegt weinig over het verloop van een zwangerschap. Dus houd moed, heb vertrouwen! Succes en geniet van je zwangerschap :D

4. Jis

Jis Lid

25 mei 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook enorm veel honger, ik heb het vanaf week 5 ongeveer en ben nu bijna 8 weken... Ik ben van mezelf al een grote eter, maar ik heb nu elk uur wel een harde 'knorrrr' vanuit mijn maag. Het is ongelooflijk...
    Ik ben op zoek naar etenswaren die goed voeden en voor de afwisseling ook lekker zijn. Dus als je nog tips hebt... ;)

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier ook echt de hele tijd honger. Als ik een broodje heb gegeten dan heb ik na een uur weer honger en moet ik ook echt eten om niet misselijk te worden. Het beste kan ik smrgens beginnen met iets lichts en daarna een stevig ontbijt dan kan ik het langst mee doen voor ik weer honger heb. Doe ik dat niet dan blijf ik eten.
    Bij de vorige nm ik savonds mijn trommeltje met brood mee nar bed en om 3 uur snachts werd ik wakker om te eten, hoezo erg.

6. Jis

Jis Lid

25 mei 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    @djamila: heel herkenbaar zo ervaar ik het ook.
    Groeide buik ook zo enorm de eerste periode?
    Ik heb een gem.postuur, maar mijn buik steekt al goed uit (met
    name 's avonds..) en ik ben nog niet eens 8 weken...

7. mama lexy

mama lexy Actief lid

30 mei 2010
    109
    0
    0
    heel herkenbaar
    ik ontbijt normaal ook nooit maar nu moet ik stevig ontbijten om niet de hele dag misselijk te zijn in de avond begint het misselijk zijn wel weer erger te worden en krijg ik dan geen hap na binnen maar als ik een goed dagje heb vreet ik als het waren de hele koelkast leeg hahaha met name ineens veel kaas waar ik normaal gesproken echt niets van moet hebben!

Deel Deze Pagina