Bowlen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Pff, even een (misschien wel..) hele stomme vraag hoor.
    Mijn schoonouders hebben bedacht dat we zondag met zn allen gaan bowlen (Yeuuuj! :rolleyes: ) maar om eerlijk te zijn moet ik hier even niet aan denken.
    Ik heb de laatste dagen ontzettende last van mijn rug/bekken/lies en het voelt allemaal zo 'gammel' aan dat ik het echt niet durf om 2 uur te gaan bowlen. Ik weet nu al dat ze me met een scheef hoofd aan gaan kijken en vinden dat ik het 'weer verpest' en daar heb ik ook geen zin in. :(
    Stel ik mij aan en moet ik gewoon gaan bowlen of kan het echt zo zijn dat dit nu gewoon ff niet meer lukt? Want dat gevoel geeft mijn lichaam mij wel..
     
  2. Jenna09

    Jenna09 Fanatiek lid

    30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Wat jouw lichaam zegt is toch het belangrijkste seg! Gewoon zeggen!

    Trouwens ik heb nog niet zo'n last van veel pijn in de rug enzo maar zou het toch ook niet zien ziiten om nu met zo'n zwaar geval te gaan gooien hoor...

    Gewoon doen wat JIJ het beste vind!
     
  3. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Ja, inderdaad net zoals Larreke zegt. Als jouw lichaam aangeeft dat je het niet moet doen, dan gewoon niet doen.
    Beter het zekere voor het onzeker dan maar.

    Liefs Hummel.
     
  4. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gewoon meegaan, maar niet met ballen gaan gooien. Je draagt al een hele tijd, een extra bal mee onder je trui. ;) Als ze dat niet kunnen begrijpen, hebben ze het niet goed in hun bovenkamer.
     
  5. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ik zou gezellig meegaan, maar niet meebowlen. Hou je lekker de stand bij toch?
    Dat bowlen is namelijk wel een belasting aan 1 kant, doordat je die zware bal met 1 hand gooit. Niet heel verstandig als je al last hebt van je rug en bekken...
    En als zij er moeilijk over doen, zou ik iets hebben van: het is mijn lijf, ik voel het heus wel aan.

    Ik heb hetzelfde gedonder rondom roken: schoonouders vinden dat ik best kan komen daar als zij goed luchten. Tja, aangezien ik van het minste beetje rook beroerd word, doe ik het dus niet. Als zij dan willen denken dat ik het doe om hen te pesten ofzo, moeten ze dat maar denken hoor....
     
  6. Niet meer actief

    Ja inderdaad..
    Ach, het ligt gewoon een beetje moeilijk omdat het de verjaardag van mijn vriend zn broer is. Ik vind hem 'niet zo leuk' ;) (en dat weet iedereen ook..) en daarom zullen zij dan al snel het gevoel hebben dat ik het doe om de boel te 'verpesten' voor hem. Zou wel heel kinderachtig zijn, en dat is absoluut niet mijn bedoeling maar ik zie het gewoon niet zitten om 2 uur lang met zo'n zware bal te gaan gooien. En tuurlijk ga ik gewoon mee, ik eet de hapjes en drink de drankjes wel lekker op :)
     
  7. Devy

    Devy Fanatiek lid

    23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik ben het totaal eens met Rozemarijke en Princes. Gewoon meegaan en zelf niet meedoen. Ik had hetzelfde met het vrijgezellenfeest van mijn zus waar ik niet aan mee kon en mocht doen (ze gingen raften in Zoetermeer), maar ik ben er wel bijgeweest :)

    Nou scheelt het wel dat ik mijn zus wel graag mag en dat ze ook totaal niet verwachtte dat ik mee zou doen, maar het al erg leuk vond dat ik er was.

    En ondanks dat ik niet met de activiteiten mee heb gedaan heb ik me toch nuttig kunnen maken door de handtassen bij te houden en foto's te maken, dus misschien is dat laatste ook een idee voor jou.
     
  8. goudlokje

    goudlokje Actief lid

    2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    niet gaan gooien hoor. ik heb gebowled met iets van 16 weken en dat viel al zwaar tegen. De lichtste bal (kinderbal) is toch al 8 kilo.
    dit is echt niet goed voor je banden.
    Lekker kijken naar de anderen zou ik zeggen.
     
  9. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    wel gewoon mee gaan.., is gezellig (denk ik)
    Maar.... als je lichaam zegt, niet doen..
    Dan ook niet doen!
     
  10. Leeuw89

    Leeuw89 Niet meer actief

    ohw dit is grapig ik wou deze vraag ook gaan stellen maar ik ben nog maar korter zwanger dus dacht dat het mischien erg is?

    we gaan vanavond met vriendin bowlen maar niet neit of ik het wel moet doen?....

    x
     
  11. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik heb dat dus ook met 14 weken zoiets even bowlen met de vriendenclub ik moest 2 dagen bij komen.

    Ps.de nummer die op de ballen staan is en ponden ;) het zal 4 kilo geweest zijn
     
  12. Rowenavb

    Rowenavb Actief lid

    21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    3 weken geleden gingen wij ook bowlen met een stel vrienden! Heb 1 bal gegooid en toen was het gebeurd hahaha zou het ook niet doen dus en idd lekker alles opeten en drinken hahaha!
     
  13. mayke1980

    mayke1980 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik heb tijdens de zwangerschap van Lynn nog gebowld met mijn schoonfam 5 dagen voor de bevalling. HEt ligt helemaal aan jezelf en hoe je voelt. Ik vond het met een lichte bal wel te doen. Maar doe wat je gevoel je ingeeft.
    Ik zou in ieder geval wel meegaan, gewoon voor de gezelligheid. Maar ook dat is natuurlijk een eigen keus!

    Succes, Mayke
     
  14. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb met 13 weken gewoon gebowld...niks aan het handje.

    net hoe je je voelt denk ik.

    Ik zou nu ook gewoon gaan bowlen maja voel me gewoon goed!
     
  15. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik zou gewoon gezellig meegaan en proberen een bal te gooien , merk je dat het niet gaat nou dan gewoon stoppen.

    joyce
     

Deel Deze Pagina