ik heb al dagen lang ontzettende hoofdpijn..op het midden van mijn voor hoofd.... ik voel me ontzettend moe, maar ik voel me verder niet ziek..dus ben gewoon werken met uitstapjes op deze site... tips tegen hoofdpijn please, para's helpen onvoldoende... gr Bengel
t klopt dat ik te weinig drink, maar de afgelopen dagen ben ik al extra gaan drinken ivm hoofdpijn....misschien nog meer... is t 'verkeerd' om suiker in de thee te doen voor energie?
dan zou ik als het voor energie is een mars nemen of anders een druivesuikertje.. (suiker in de thee doet bij mij nooit zoveel)
Inderdaad veel drinken met deze warmte en dan het liefst gewoon water. En als je extra energie wilt, kun je beter een bruine boterham met kaas eten. Een mars werkt wel snel, maar heel kort. Brood met kaas werkt langer door. Sterkte!
Mijn schoonmoeder gebruikt altijd huis, tuin en keukenmiddeltjes. Tegen hoofdpijn: Zwarte koffie met een theelepel citroensap, en dit geheel met kleine slokjes opdrinken. Eventueel kun je suiker erin doen voor de smaak. Mijn schoonzusje heeft het gebruikt tijdens haar zwangerschap en dit hielp goed. Succes ermee. Groetjes Hope
@hope ik lust absoluut geen drup koffie, ik word al misselijk als ik daaraan denk,dus dat gaat ook over. gr bengel
ik weet even niet meer hoe het heet, maar bij de drogist heb je van dat spul wat je met een stick op je hoofd kan smeren (bij de slapen of op het voorhoofd) er zit zo'n kogeltje op die stick die de vloeistof verspreid, zodra me te binnen schiet hoe dat heet, kom ik hier op terug, misschien weet iemand anders hoe het heet??? in elk geval heel veel sterkte
Je hebt nu ook van die pleisters meenden ik http://www.drogisterij.net/index.php?me ... rodindex=4 Deze zijn dan voor kinderen maar je hebt ze ook voor volwassenen.
ik herken je hoofdpijn, heb ik ook vaak gehad. heel vervelend! Enige dat bij mij hielp was veel drinken, regelmatig paracetamol met codeïne nemen en slapen. Veel slapen. Of koude compressen op je voorhoofd leggen en zo af en toe je voorhoofd en je slapen masseren. Gelukkig was het bij mij met zo'n 24 uur altijd wel over, maar 5 dagen. Tjee Bel anders je huisarts(assistent) even, die heeft misschien ook nog wel wat tips. Sterkte meid!
hoi Ik heb ook de micrastick en ben er erg tevreden over . alleen mag je hem volgens mijn niet gebruiken als je zwanger bent . groetjes yvonne
Ik heb soms ook hoofdpijn maar dat komt dan uit nek/schouder. Als ik het heel druk heb ofzo. Gaat dan helemaal vast zitten. Lekker iets warms erop (warme douche/hitte pit of tijgerbalsem ofzo) wil dan nog wel eens helpen.