Dat heb ik dus weer.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Marian, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Het is niet aan mij besteed nieuwe dingen te kopen....

Gisteren een nieuwe alles in een gekocht (met fax, scanner, kopieer, printen enz...) en aangesloten, maar hij gaf aan dat de rode inkt op was. Ik vanmorgen naar de winkel en een nieuwe cartridge gekregen. Weer opnieuw proberen en weer geeft hij na installatie aan dat rode inkt op is. Dus ik dat ding opgepakt om terug te gaan naar de winkel, lekt er allemaal rode inkt uit! Zo over mijn witte blousje heen :cry: Blijkt de printer dus alle rode inkt eruitgespoten te hebben, en dat van twee cartridge's!!!

De man van de winkel zal het apparaat terugsturen en ik krijg gelukkig wel een nieuwe, mag zelfs een nieuw blousje kopen en de bon in komen leveren!

Maar goed, ondertussen zitten wel mijn handen onder de rode inkt die er af moet slijten, want het is er helemaal ingetrokken :x En nieuwe handen wilde hij niet voor me betalen ;)

Groetjes, Marian

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    He bah, wat vervelend zeg!
    Wel fijn dat ze alles vergoeden.
    Je handen wassen met garage zeep wil wel eens helpen (als je dat hebt), maar inkt gaat er nooit helemaal af nee. :(

3. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    jeetje dat is nog al wat
    maar gelukkig mag je een nieuwe halen

4. Niet meer actief

whahaha.. sorry hoor.. het had mij zo kunnen overkomen. Ik heb het idee dat ik de laatste tijd alleen maar miskoopjes doe.

Ik zal je er niet mee vermoeien (uiteindelijk is er een nieuwe stofzuiger de camping overgevlogen omdat ie het niet meer deed)..

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    wat n mazzel dat de verkoper niet moeilijk deed over n nieuwe blouse. Ik zou t trouwens wel geeisd hebben als ie t niet aanbood, hoor.

6. sim

sim Niet meer actief

jemig, wat balen zeg, maar top dat ze een nieuwe blouse vergoeden!

7. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    jammer dat de verkoper je geen nieuw paar handen kon geven, haha, maar verder wel top van hem dat ie je blouse vergoedt. Ik hoop dat het met je printer snel weer goed komt.

8. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Heeeeeeeeee, Gupsie vertel, s, dat verhaal heb je ons nooit verteld in ons eigen hoekkie!!

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    He, dat is balen zeg. Wel fijn dat je je blouse vergoed kreeg. Als mensen vragen wat je hebt aan je handen, zeg je toch gewoon dat het henna is, hihi.

10. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ach jee dat is balen!
    Jammer dat hij niet een paar nieuwe handen voor je heeft. hahaha
    Nee zonder dollen, het is allemaal niet leuk
    Sterkte ermee!

11. Niet meer actief

je hebt het verhaal via PM nu hahaha..

12. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    hahaha, ja, dank je, ik heb weer ff lekker kunnen lachen.

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Vanmiddag maar meteen even de stad ingegaan! Heb een heel leuk nieuw blousje gekocht. Gelukkig voor de meneer van de winkel was het opruiming!

Ook meteen even verf gekocht voor dat andere blousje, en hij is nu zwart i.p.v. wit.
    Dus twee nieuwe blousjes ;)

Marian

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    kijk das dan toch mooi meegenomen, wel super dat je het blousje ook vergoed kreeg zeg!

Deel Deze Pagina