Op welke buggy kan een maxi cosi?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kapedi, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi,

Ik wil naast mijn combi wandelwagen een buggy aanschaffen die makkelijk mee te nemen is waar de maxi cosi op kan. Welke kan die dan het beste nemen? Zijn er naast de dure Quinny Senzz , Quinny Zapp / Titanium Breeze of Snooze of de maxi cosi Mila nog een variant die ik misschien niet ken en waarvan de prijs onder de 100 euro ligt? Mocht er geen andere zijn welke kan ik dan het beste nemen?

Bedankt.

Groetjes

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je hebt ook nog de x adventure Vibe daar kan de maxi cosi cabriofix op. Hij is alleen niet zo compact als een Quinny Zapp bijvoorbeeld, maar heeft daar in tegen wel weer een ligstand.

De Mutsy Spider daar kan het ook bij. Maar deze is ook weer niet zo compact en best wel zwaar, maar heeft wel weer een ligstand.

Als je hem alleen gaat gebruiken voor de Maxi cosi op te zetten dan is de zapp de meest kleine oplossing. Als buggy heeft ie geen ligstand dus kindjes liggen altijd een beetje in een "ruststand" zoals wij dat noemen.

3. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Wij hebben de Titanium Snooze, echt een aanrader. Hier heb je later ook nog veel aan. Een groot voordeel t.o.v. de Zapp, hij kan plat. Er kan ook een maxicosi op maar dan heb je wel adapters nodig. Heb ik nooit gedaan want je kindje kan al snel in het buggyzitje (omdat die plat kan). Succes!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Anders moet je eens op MP kijken voor een tweedehandsmodel? Als het dan nog een duurdere wagen is en je kunt het veel goedkoper krijgen...

Wij hebben een tweedehands quinny buzz. De helft betaald van in de winkel en de wagen is nog in perfecte staat.

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    De maxi cosi citi. Dat is het oudere model van maxi cosi.
    Op internet wordt hij nog verkocht.

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Bedankt voor de reacties, ga eerst even testen in de winkel en daarna in ieder geval even op MP kijken.

Groetjes

7. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

de maxi cosi mila. een ideale buggy en je krijgt er adapters bij voor de maxi cosi

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Ze zoekt een buggy, geen autostoeltje ;)

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

dit is niet waar de city is een compacter model en word nogsteeds verkocht

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Deze buggy had dezelfde naam als een buggy toendertijd. Quinny ging toen nog onder de naam Maxi cosi.

11. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Bedankt voor alle antwoorden, ik ben vandaag naar babypark geweest en mijn maxi cosi citi sps autostoel geprobeerd op de quinny zapp en idd de maxi cosi citi cx buggy. ik heb gekozen voor de maxi cosi citi cx buggy omdat de rugleuning bijna plat kan en hij is maar 10 euro duurder. Hij is simpel in te klappen, wel is hij iets zwaarder als de quinny zapp.

Deel Deze Pagina