na erg onzeker en bang te zijn geworden afgelopen donderdag omdat we bij de vk het hartje niet konden horen VANDAAG HET HARTJE GEHOORD THUIS! angelsound kunnen lenen van vriendin en heb het hartje kunnen vinden en hoorde de kleine soms bewegen ik ben weer helemaal gerrust en kan ik met een gerrust hart naar me echo deze week !!! dit wou ik even delen omdat ik zoo ongelovelijk blij ben . zou dit kindje dan echt bij me blijven?? mag ik moeder worden van dit kindje ??? tot nu toe zeg ik jaaaaaaaaaa en dat vind ik geweldig
Wat fijn meis, gefeliciteerd!!! Had je vorige topic ook al wel gelezen, maar niet gereageerd. Maar ben super blij voor je!!
Super thea ik hoop dat je nu weer een beetje kan genieten van je beebje en dat deonzekerheid voorlopig wegblijft hte liefst de hele zwangerschap Xxx joyce
Wat fijn dat je het hartje nu hebt kunnen horen! Kan me voorstellen dat je nu een stuk rustiger naar de echo gaat!
Erg fijn! Zoals ik in je andere topic al zei; hartje horen is op jouw termijn nog erg lastig, kindje kan er net verkeerd voorliggen of teveel bewegen. Dus geen zorgen maken als je de volgende keer met angelsound of bij de vk het weer even niet kan vinden hoor! Bij mij ging het met 12.5 wk en 17 wk erg makkelijk, maar met 21 week moest de vk opeens een hele tijd zoeken. Kleine werkte niet mee Veel plezier bij de echo!