Hallo kundigen ! Ik heb besloten toch mijn vraag hier maar te stellen, ik begin me steeds meer zorgen te maken. Ik heb de laatste twee weken steeds af en aan wat last van mijn buik. Werd ook ineens misselijk(wat ik niet eerder heb gehad) maar hoef niet over te geven. Uiteindelijk deed het plassen ook erg zeer en besloot ik vrijdag urine in te leveren. Zat een infectie zei de assistente en ik kreeg antibiotica. Maar ik heb niet gevraagd te kijken naar eiwit (doet de huisarts dit uit zichzelf/) want ik heb al een paar weken carpaal tunnel syndroom maar nu dus ook gruwelijk opgezette voeten. ook zag ik al een tijd esterretjes en lichtflitsen (heb ik eerder ook over gepost) maar toen bleek dat mijn HB erg was gezakt. (vandaar ook de enorm vermoeide armen en benen) maar alles bij elkaar heb ik dus nu wél de volgende symptomen: * ontzettend pijnlijke opgezette voeten/ tenen en handen * misselijkheid (zonder braken) * heeeel erg moeie ledematen 9armen en benen) * onrustig gevoel van binnen * last van mijn rug (maar ik werk ook, dus kan ook daar van komen) * Lichtflitsjes * Blaasontsteking Wat moet ik nou? Het zijn allemaal van die net wel/ net niet klachten. kan ik in het weekend de VK hiervoor bellen (ik maak me wel zorgen, het doet zo n pijn) of denken jullie dat t normale zwangerschaps/warmte kwaaltjes zijn? alvast heel erg bedankt...
Hi Niva, Bij ongerustheid mag je altijd je verloskundige bellen, OOK in het weekeinde. Laat je gewoon even extra nakijken dat kan zeker geen kwaad! Hoe gaat het nu met je? Groetjes imke
Hallo Imke, ik heb maandagmiddag toch de VK gebeld omdat ik s avonds de slijmprop verloren had en alles bij elkaar toch wel wat spannend werd. Zij heeft me gerustgesteld. Ze denkt niet aan zwangerschapsvergiftiging maar eerder aan warmte symptomen. Wist je trouwens dat je als vrouw weer een nieuwe slijmprop anamaakt? Ook daar hoefde ik me dus geen zorgen over te maken. dank je voor je antwoord