Beetje dubbel filmpje. Ik ben superbang voor honden, dus ik krijg er meteen de kriebels van. Maar... mijn schoonouders hebben ook zo'n superlieve hond, dus weet hoe lief ze kunnen zijn. Maar toch... zou mijn kind er niet helemaal alleen mee laten, vind 't net te dichtbij komen...
Beetje dubbel filmpje. Ik ben superbang voor honden, dus ik krijg er meteen de kriebels van. Maar... mijn schoonouders hebben ook zo'n superlieve hond, dus weet hoe lief ze kunnen zijn. Maar toch... zou mijn kind er niet helemaal alleen mee laten, vind 't net te dichtbij komen...
leuk filmpje hoor hihi vind het erg lief zo die 2 saampjes, maar aan de andere kant ook dood eng want z'n hond kan een keer een verkeerde reactie ergens op geven niet eens gemeent maar gewoon omdat het een hond is en dan is dat jongetje waarschijnlijk zijn helle leventje gelitekend.
Heel schattig idd. maar krijg er toch ook een rot gevoel bij, dit weekend werd er in engeland een jongetje doodgebeten door zijn eigen hond toen hij wilde aaien. Misschien was die hond ook wel zo lief..