Naar welk programma op Nick Jr is favoriet bij jullie dreumes? Bas vindt de laatste tijd Umizoomi zo leuk. Blues clues vind hij ook geweldig (alleen mama niet, wat een eppo zeg die vent) Daarnaast is hij voor Dora en Diego ook niet weg te slaan. Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe dat hij reageert als zijn favoriet erop is. Dan gaat hij staan en wijzen en naar ons kijken zo van zien jullie dat.... haha.
Dora en Diego, TimmyTijd en Shaun het Schaap, (die laatste is voor jezelf tenminste ook nog leuk ). Op 3 vindt ze het Zandkasteel erg leuk, vooral als ze gaan wiebelen. Dan gilt en schatert ze alles bij elkaar. Ze noemt dat trouwens dibbies, (Thirza's voor kindjes ). En Bert en Ernie, maar die zijn er nu even niet meer op.
Trouwens, Linda, verveel je je een beetje, dat je zoveel topics start de afgelopen dagen? Te weinig kraamvisite zeker
Bruno! Als hij het liedje hoort staat hij al te bouncen en in zijn handjes te klappen . Daarnaast vindt hij Umizoomi, Backyardigans, Dora en Dibo wel interessant, maar daar gaat hij nooit voor zitten ofzo. Bij Bruno kijkt hij de hele aflevering af. @Linda: Eppo! Dat is een woord wat ik al lang niet meer tegengekomen ben .
Ja Eppo kwam ineens in me op. Maar het is toch zo. Het zal je vriend/man maar zijn Ja, Bruno is hier ook favoriet. En Sinds Bas wat groter is en ook echt snapt wat er gedaan wordt gaat hij ook meedoen. Die vos bij Dora zegt O NEE. Dat zegt Bas nu ook super veel en dan zijn handjes voor zijn mond doen. haha
Mijn dochter kijkt eigenlijk niet echt naar NickJr. maar we naar zappelin! en KRO kindertijd.. met open mond zit ze te kijken. vooral Bumba, Pingu en Plop en natuurlijk de liedjes dan staat ze te dansen op het bed! zo schattig
hier vind ze alles prachtig van nickjr. maakt volgens mij niet echt veel uit. Alhoewel ze de laatste tijd erg blij word van bruno en umizoomi. Dus ga daar maar voor dan. Oh ja en het liedje van pim en pom want die zing ik altijd dan voor haar.
Nou ik heb geen dreumes maar zodra ze iets van Dora hoort of ziet is ze helemaal door het dolle heen!
hier een bijna dreumes, favoriet Dibo, backyardigans, bruno, wonderteam en de umizoomi's. Vooral bij Dibo gaat hij helemaal uit zijn dak.