Wat is favoriet bij jullie dreumes op Nick Jr.?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muisje14, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Naar welk programma op Nick Jr is favoriet bij jullie dreumes?

Bas vindt de laatste tijd Umizoomi zo leuk. Blues clues vind hij ook geweldig (alleen mama niet, wat een eppo zeg die vent)
    Daarnaast is hij voor Dora en Diego ook niet weg te slaan.

Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe dat hij reageert als zijn favoriet erop is. Dan gaat hij staan en wijzen en naar ons kijken zo van zien jullie dat.... haha.

2. Tink

Tink Niet meer actief

Dora! En de Teletubbies vindt ze ook geweldig, maar die zijn niet op Nick Jr.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dora en Diego, TimmyTijd en Shaun het Schaap, (die laatste is voor jezelf tenminste ook nog leuk :D).
    Op 3 vindt ze het Zandkasteel erg leuk, vooral als ze gaan wiebelen. Dan gilt en schatert ze alles bij elkaar. Ze noemt dat trouwens dibbies, (Thirza's voor kindjes :(). En Bert en Ernie, maar die zijn er nu even niet meer op.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Trouwens, Linda, verveel je je een beetje, dat je zoveel topics start de afgelopen dagen? :D ;) Te weinig kraamvisite zeker ;)

5. muisje14

haha. Ja misschien wel he.....:D:D:D

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Bruno! Als hij het liedje hoort staat hij al te bouncen en in zijn handjes te klappen :D.
    Daarnaast vindt hij Umizoomi, Backyardigans, Dora en Dibo wel interessant, maar daar gaat hij nooit voor zitten ofzo. Bij Bruno kijkt hij de hele aflevering af.

@Linda: Eppo! Dat is een woord wat ik al lang niet meer tegengekomen ben :D.

7. muisje14

Ja Eppo kwam ineens in me op. Maar het is toch zo. Het zal je vriend/man maar zijn :D

Ja, Bruno is hier ook favoriet.
    En Sinds Bas wat groter is en ook echt snapt wat er gedaan wordt gaat hij ook meedoen. Die vos bij Dora zegt O NEE. Dat zegt Bas nu ook super veel en dan zijn handjes voor zijn mond doen. haha

8. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Mijn dochter kijkt eigenlijk niet echt naar NickJr.

maar we naar zappelin! en KRO kindertijd..
    met open mond zit ze te kijken.
    vooral Bumba, Pingu en Plop
    en natuurlijk de liedjes
    dan staat ze te dansen op het bed!

zo schattig

9. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier vind ze alles prachtig van nickjr. maakt volgens mij niet echt veel uit. Alhoewel ze de laatste tijd erg blij word van bruno en umizoomi. Dus ga daar maar voor dan. Oh ja en het liedje van pim en pom want die zing ik altijd dan voor haar.

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou ik heb geen dreumes maar zodra ze iets van Dora hoort of ziet is ze helemaal door het dolle heen!

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.688
    1.449
    113
    hier een bijna dreumes, favoriet Dibo, backyardigans, bruno, wonderteam en de umizoomi's. Vooral bij Dibo gaat hij helemaal uit zijn dak.

12. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Maar Dibo is ook leuk :D

Deel Deze Pagina