Wie van de kindjes met tandjes doet dat ook? Hier een zoontje met 8 tandjes en knarst er vrolijk op los. Krijg er elke keer kippevel van als ik dat hoor.. brrr vreselijk geluid . Krijg het hem ook niet afgeleerd . Iemand misschien tips?
Oh ja, brrr, Ayla doet dat nu ineens ook. Gelukkig wordt het alweer minder, maar wat een naar geluid zeg. Ik word er gewoon akelig van als ik het hoor.
Ik herken het! En naar geluid Meestal geef ik haar speen, dan kan ze maar beter daarmee in d'r mond zitten dan dat ze tanden knarst. Weet niet of jouw kleine een speen heeft? Maar inmiddels trapt ze daar niet altijd meer in, dan zeg ik gewoon elke keer nee en dan stopt ze Ze heeft wel momenten dat ze vaker knarst en soms een week of langer niet om daarna een paar dagen of week weer wel te knarsen.
nee Finn heeft geen speen, ook nooit gehad. Weet dat het bij mika ook een fase was, die deed dat ook, maar of hij het zo erg deed als Finn weet ik niet meer . Maar zeer irritant zeg! en het werkt op je zenuwen . brrr, hoop dat die fase zeer snel voorbij is
Oh, Sil heeft dat ook bij vlagen gedaan! GEK werd ik ervan. Hier lijkt het samen te hangen met doorkomende tanden/kiezen, want zodra er een puntje door is, stopt het (thank God!)
Dochtertje lief(nu bijna 10 mnd) doet het ook.Wat ik van de oudste weet is dat het een fase was bij haar.Maar de oudste doet het nu weer.Vooral in der slaap dus of het ooit echt over gaat?! Ik doe het ook namelijk.
Liza heeft heel lang geknarst rond 6/7 maanden. Wat een akelig geluid! Zei dan dat ze dat niet moest doen, maar daar snapte ze natuurlijk niks van en ging gewoon door Dan toch maar haar speen gegeven... Ze heeft het nu al heel lang niet gedaan (ff afkloppen *klop klop*).
denk idd dat het een soort fase is hoor onze dochter heeft het heel veel gedaan en nu ik dit lees bedenk ik mij in 1 keer dat ze dat al een hele tijd ook niet meer doet. als ze het wel doen let je erop maar stoppen ze er mee dat let je er ineens niet meer op l