Zo'n moeite om mijn mond te houden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suusefruus, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. britt27

britt27 Lid

20 feb 2009
    11
    0
    0
    Wij weten het sinds koninginnedag. Twee goede vriendenstellen weten het inmiddels. A.s. zondag tijdens moederdag vertellen wij het de ouders, broers en zussen. Verder houden we het nog stil totdat we 10-12 weken zijn.

2. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Nou gister hebben we het aan de familie verteld.. We hadden de hele familie bij elkaar en omdat mijn opa en oma dit jaar allebei 80 worden en 55 jaar getrouwd zijn vonden we het belangrijk dat ze het al wisten.. Mijn tante zei het al voordat ik wat kon vertellen en iedereen vond het helemaal geweldig..
    We hebben hier ook voor gekozen, dat mocht het mis gaan, mensen ook weten wat er aan de hand was..

3. wij kwamen er achter toen we 5 weken zwanger waren ook en toen hebben we het de ouders en mijn nicht verteld wouden het verder aan niemand vertellen pas naar de goede echo maar mijn moeder en me schoonvader waren zo blij dat die het per ongeluk hebben verteld dus toen hebben we de rest ook maar ingelicht en nou weten ze ook allemaal dat het een meisje wordt want we konden het niet voor ons houden

Deel Deze Pagina