... was er gisteren te zien op onze eerste echo. 1,87 cm groot en met een fier kloppend hartje. Lag zelfs wat voor op de groei, dus mijn uitgerekende datum is bijgesteld naar 16 februari 2007. Ben er beduusd van... Plaatjes staan in mijn album. Groetjes, Wendy * helemaal verliefd op dat kleine pitje
Ah wat leuk he Wendy, om een goed levend kindje te zien!!! Ik was er ook ondersteboven van de hele dag. Gefeliciteerd!!
Geweldig he dat gevoel. En zeker als je het zo ziet en het hartje ziet kloppen. Geniet er lekker van!!!! Groetjes Alexandra
Leuk zeg, geweldig om dit berichtje van je te lezen, nadat je je natuurlijk toch erge zorgen had gemaakt!!! Maakt me blij dat ik zulk goed nieuw lees!! Geniet van je roze/blauwe wolkje!! Groetjes Carry
Hoi Wendy, Het is je gelukt. Gefeliciteerd. Ik ben echt zo blij voor je. Ik hoop dat je nu eindelijk relaxed kan genieten. Liefs Miel
Ha Wenniepenny, Wat ontzettend fijn voor jullie! Eindelijk gaat het lukken! Ik ben zo blij voor je! Het geeft mij ook wat moed om erin te geloven. Houd ons goed op de hoogte, hè? Lekker genieten van je zwangerschap! Liefs, Cleo
Wat ontzettend fijn Wendy, lijkt me echt fantastisch om dat mee te maken. Geniet er maar lekker van allemaal
Ohhhh eindelijk goed nieuws!!! Wat fijn voor je wendy!! Geniet er lekker van jullie hebben het verdiend!!!
oooh wendy wat een geweldig nieuws zeg dat moet jullie echt goed doen heerlijk dat je weet dat t nu zo goed gaat ben heel erg blij voor jullie veel liefs mieke
Wat een mooie echo wendy, daar moet je toch wel van genieten hé, eindelijk je kleine wondertje kunnen bewonderen.
Super meid Logisch dat je helemaal verliefd bent op je kleine En het word nog mooier en leuker en je gaat nog verliefder worden hoor haha!! Geniet er lekker van!!!
Een kleine update: We hebben vandaag ons pitje voor de tweede maal op de echo gezien, en alles was prima in orde! Het kleintje sliep maar schrok op toen de echo-staaf werd ingebracht (uitwendig was het ook te zien maar niet zo goed als inwendig). Wat geweldig om te zien dat het in vier weken tijd van een rijstekorreltje in een echt mini-mensje veranderd is. 5,79 cm groot is het nu, en alles zit er op en aan. We konden heel duidelijk de hersentjes, de oogkasjes, het hartje, en de armpjes en beentjes met mini-handjes en mini-voetjes zien. De verloskundige zag zelfs het maagje en dat het blaasje ook een beetje gevuld was. We dachten eerst dat het niet bewoog, maar toen we het beter bekeken zagen we dat het af en toe zijn handje bewoog. En op een gegeven moment zwom het zomaar het beeld uit De plaatjes heb ik toegevoegd aan mijn foto-album. Groetjes, Wendy * onbeschrijflijk blij!