Ja ik! Heb hem al vanaf 11 weken en hoorde gelijk al een hartslagje! Ik vind het een ideaal ding, je kan het goed horen (wel even zoeken, en met oordopjes hoor je het veel beter dan met die koptelefoon!) Het stelde mij erg gerust op sommige momenten, nu uk schopt gebruik ik hem eigenlijk veel minder! Aanrader dus! Enne...die dingen blijven gewild, dus je kan hem na je zwangerschap altijd nog verkopen op marktplaats! hahahaa kus miek
Bedankt voor je reactie. ik ben volgende week uitgeteld, en kom er nu pas achter dat die dingen bestaan, ik ben gewoon benieuwd en nieuwsgierig, lijkt me zo leuk dat je zelf thuis kan luisteren. Ik denk dat ik dat ding vanmiddag gewoon ga kopen. (dan zul je zien dat de weeen vanavond gaan beginnen hahahahahaha)
Ik had hem ook, en hoorde het hartje ook vanaf 10 weken, echt een super ding, heb hem wel inmiddels verkocht gebruikte hem bijna niet meer omdat ik de kleine goed voelde bewegen.
Ik heb de angelsound aangeschaft toen ik 12 weken zwanger was en ben er nu nog steeds hartstikke blij mee! Werkt echt perfect (alleen met oordopjes inderdaad beter dan met de koptelefoon) Gebruik het nu ook nog wel eens als de kleine erg rustig is! Geeft dan meteen een geruststellend gevoel!