Vreselijk zeg! Onze Tim is ook ong. zo oud...ik moet er niet aan denken dat mijn schatje zoiets overkomt. Zelfs bij mij, als koele kikker, voel ik de tranen prikken...
Oh wat afschuwelijk! Dit wens je niemand toe.. Wat moet het toch verschrikkelijk zijn om als ouder je kind te moeten verliezen. Ik moet er niet aan denken dat dit kan gebeuren. (mijn zoontje heeft epilepsie sinds hij 8 maanden oud is dus ik moest wel even slikken toen ik het verhaal las)
Ff heb eigenlijke en beetje spijt dat ik gekeken heb.. Stukje gelezen maar mijn buik draaide 4x om.. Wat ontzettend erg en gruwelijk om mee te moeten maken!
Ik heb maar een bladzijde gelezen. Ik ben net zwanger en zoals onderschrift kunt zien best grote kans dat er vanalles misgaat. Tranen met tuiten zit ik te huilen en kan het niet zien eigenlijk die foto's.
Ontzettend mooi geschreven en Ook echt mooie foto's van haar ontzielde lijfje. Helaas erg triest verhaal maar zo zien we maar weer hoe snel Iets kan gaan, wanneer je dit overkomt heeft alleen god het in de hand hoe het zal aflopen.
Wat een verschrikkelijk! Dit zou geen 1 ouder mee mogen maken. Echt onmenselijk. Ik ben ook van slag door de foto's, heel heftig om te zien. Mijn jongens zijn ook rond die leeftijd en dan die foto's van dat kleintje te zien. Mijn moederhart brak. Echt verschrikkelijk Ik vind wel dat die moeder het heel mooi omschreven heeft, zo vol liefde en ik denk dat dit voor haar ook een soort uitlaadklep is geweest om alles even van zich af te schrijven. Daarnaast zie ik vooral ook een hele trotse moeder, die haar dochter niet vergeten wil laten worden.
Ik had de link geopend voordat de waarschuwing geplaatst werd. Ik kan niet meer stoppen met huilen, geen enkele ouder mag dit meemaken.
dit had ik beter dicht kunnen laten.. Ik dacht dat kan ik wel.. Nou.. niet dus.. Arm klein meisje, arme ouders..
Het leven van deze vrouw gaat nog verder, ook verschrikkelijk. Ik werd getriggerd door een zinnetje dat er een meisje bij kwam wat daar niet lang zou wonen. Even gegoogled en toen kwam ik deze site tegen: gewoon in Keppel: januari 2014 Wat ontzettend veel respect heb ik voor deze vrouw. Absurd, zoveel verdriet en ellende.
Ik denk dat dit topic beter naar een ander gedeelte kan en in de topic titel al even een waarschuwing. Ik heb dus ook gekeken.. en het beeld laat mij nu ook echt niet los Wat verschrikkelijk om dat te moeten meemaken!
Heb de ogen uit mijn hoofd gehuild net...ik zag de waarschuwing te laat.. Ben naar boven gegaan en heb Sietse heel erg veel geknuffeld.... Wordt een slechte nacht voor mij...
Wat mij heeft geraakt is haar gedicht, waarin ze schrijft dat ze ooit eerder drie meiden had maar dan in een andere samenstelling. Ze heeft zo'n heimwee naar die tijd, naar de tijd waarin haar Esje nog bij haar was. Ook ik huil nog steeds in tuiten Ook al die liedjes en programma's waar haar dochter gek op was, Barbapapa, NIjntje, Teletubbies etc. daar kijken wij ook elke dag naar met mijn dochtertje. Ik weet het niet hoor, dit heeft me zo geraakt. Tuurlijk voor elke ouder is het verschrikkelijk om een kind te verliezen, maar voor het eerst lees ik mee hoe dat in de werkelijkheid voelt voor een moeder. Heb er geen woorden voor, maar deze moeder omschrijft het zo goed allemaal.
Wat heb ik gehuild zeg. Dat is lang geleden. Wat een verdriet. Mijn grootste angst. Had ik dit maar niet gekeken voor het slapen gaan. Ga nu mijn mannetje nog even knuffelen