Jeetje, heb het helemaal warm na het lezen van het verhaal en vooral zien van de foto's. Ben even helemaal van slag.
Wat een ontroerend verhaal... Ik maakte de fout om de site te openen in de bus onderweg naar werk.. Ik voelde de tranen prikken in m'n ogen en heb het daarna maar snel afgesloten..
Ik kwam deze site een tijdje geleden ook tegen. Onmenselijk, wat een verdriet. Echt mijn grootste angst....
En dan zie je gewoon je eigen kindje ineens in die foto's Zoveel herkenbare dingen....Jeetje wat een verdriet. Prachtig dat zij dit zo kan opschrijven. Misschien heel confronterend voor ons, maar het zal ook veel steun geven voor de nabestaanden en veel begrip bij mensen die dit helaas ook hebben moeten meemaken.
Offtopic: Er is hier ook helemaal niets gekopieerd geweest, er werd enkel een link geplaatst... On topic: Had ik ook niet moeten lezen, zwanger en ik zit op mijn werk... Wat moet dit verschrikkelijk zijn, hoop dit nooit te moeten meemaken.
Pfff slik. Mijn hart heeft zich zojuist helemaal omgedraaid. Wat een verdriet. Ik ben er echt ondersteboven van. Erg schokkend vind ik.
hoi alev84, verdrietig om te lezen, maar wel goed om bij stil te staan vind ik. ook beter voor de verwerking om het op te schrijven. ik heb weleens zo'n verhaal gelezen over frederike. weet niet of die site nog bestaat. groet mamsvan6
Kei en keihard Ik kan (wil) me dit met 1 van m'n eigen kindjes niet voorstellen. Die beelden uit het ZH ...
het is verschrikkelijk om er over na te denken idd maar ik denk ook goed om er niet je ogen voor te sluiten.. er zijn er helaas nog veel te veel die het wel mee moeten maken! het gebeurt... en wat is er schokkend aan zon lief klein meisje behalve dat ze niet meer leeft... ik vond het prachtig en ontroerend om te lezen en ik moest ook af en toe even stoppen met lezen door de tranen maar wat verschrikkelijk voor de 'nabestaanden'. het zou niet moeten mogen!
pfff, de tranen lopen over m'n wangen. Prachtig omschreven door de moeder, je voelt de liefde en pijn. Vreselijk dat ze dit mee heeft moeten maken!
Phoe, dit hakt er echt even heel goed in zeg. Dit zou iedere ouder bespaart moeten blijven. Wat een verdriet....
Dit is een site die een moeder met liefde voor haar dochter heeft gemaakt.. Ik kan me voorstellen dat dit schokkend kan zijn, maar ik vindt het een prachtig eerbetoon voor een meisje die deze wereld veels te vroeg heeft moeten verlaten. Kindjes kunnen ook doodgaan... Dus hou van ze met heel je hart en ziel.
Wat ik mij eigenlijk afvraag he is ze nu nog een dochtertje verloren?In 2007 heeft ze dan Thamber gekregen en dan zie ik bijna onderaan dit staan: Eris Myrrha Op 9-03-2010 kwam er een klein bijzonder meisje bij ons wonen .... ze zal niet blijven .... Het zal toch niet of ???