Zal het kunnen zijn dat...?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ladylola, Feb 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Meiden,

Ik ben na mijn NOD begonnen met tempen met het doel om te kijken wat mijn lichaam doet. Mijn doel is ook de volgende maand het iedere dag consequent te doen.
    Maar ik heb zo'n aparte constatering gedaan dat ik bijna zou durven te hopen.
    Even uitleg. Mijn eerste dag menstruatie was 27-1. Mijn ei heb ik dmv een ovulatietest, rekbaarslijm en ovulatiepijn ontdekt op 14 a 15 februari. Mijn partner en ik heb geklust op de 14de.
    Daarna getempt:

16-2 36,0
    17-2 36,0
    18-2 36,5
    19-2
    20-2 36,8
    21-2 36,8
    22-2 37,1
    23-2 36,7 dip? inmiddels 9dpo!!
    24-2 37,2

Is dit normaal als je ongesteld wordt?? Ik heb van velen hun kaartje bekeken, maar het tempverschil is erg hoog vind ik zelf.

Liefs, een hoopvolle Lola:D

2. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Eigenlijk denk ik als ik naar je temps kijk dat je pas op 17-2 je ei hebt gehad. Daarna is je temp steeds hoger geweest.
    Dan zit je vandaag dus op 7 dpo. Tja dan is er verder nog weinig over je temp en een eventuele zwangerschap te zeggen. Als hij na 14dpo nog steeds mooi hoog is dan kun je gaan testen.....

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Thxx voor je reactie. Als het de 17de pas was dan is het echt erg laat. Tjah er is weinig van te zeggen idd, maar dat verklaart dan wel de negatieve test. Ik ben veels te vroeg of gewoon niet zwanger. Heb namelijk de 14de geklust dus was of te laat of dus veel te vroeg!

Pff dit wachtbankje wordt steeds vermoeiender:(

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    op welke dag heb je een posi ovu test gehad?
    het kan zijn dat je temp wat later gaat stijgen na de eisprong dat hoor je wel vaker.
    ik denk dat je toch moet afwachten.
    wat was je temp voor je eisprong?
    en je tempt elke dag op dezelfde tijd en meteen als je wakker bent? omdat je zegt dat je vanaf volgende maand consequent wil gaan tempen.

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Marije...

Het is dus idd dat ik nu niet consequent hebt getest. Dus vanaf volgende maand wil ik op hetzelfde tijdstip, iedere dag gaan tempen.
    Dus mijn vraag is meer op zoek naar hoop dan naar bevestiging, maar goed hoop creëer je zelf...dus ik blijf stiekem toch nog hopen:D

Bedankt voor je reactie!

6. misa

misa Niet meer actief

Als ik naar je tempkaartje kijk denk ik ook dat je rond de 17e je ei hebt gehad.
    Mijn cyclus is zo'n 32 dagen. Ik heb mijn ei vaak tussen dag 19 en 22. Erg laat, maar het is zo..!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jah tis erg laat:( Duurt voor ons dan stukken langer, maar wat doen we er aan. Afgelopen keer had ik een cadeautje van 29 dagen! Maar goed de 17de lijkt me laat, want ik heb 14 of 15 echt mijn eisprong gevoeld. We wachten het maar af. Voel ook niks en me temp is inmiddels lager:(

8. misa

misa Niet meer actief

He wat balen.. Nou sterkte ermee!

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ladylola: al nieuws?!?!?! zie dat je vandaag kan testen en dat je pendel veel belovends voor je in petto heeft :D ben benieuwd!!!!!
    ik zou je helaas niet goed kunnen zeggen wanneer je je ei hebt gehad...ik temp zelf niet meer omdat het in de 6a7mnd dat ik t wel deed geen duidelijkheid gaf!
    succes en ik zal voor je duimen!!!

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hiii

Nog geen nieuws! Een negatieve test gister gehad, maar ook geen ongie! Ik denk dat het wel in aantocht is, maar normaliter heb ik 1 a 2 dagen van te voren heb ik bruine afscheiding, die mijn periode aankondigt! Dus duurt nog wel extreem lang.

Dus dames ik denk dat jullie gelijk hebben betreft mijn ei! Dat deze wellicht de 17de pas is gesprongen! Dan zou ik morgen ongesteld moeten worden.

Wat ik wel erg vind is dat manlief en ik op de 14de hebben geklust. Nu ga ik me zorgen baren of wij überhaupt wel een goede match samen zijn:(

Share This Page