geen moed meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door melody1e, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody1e

melody1e Lid

22 aug 2007
    89
    0
    0
    hoi meide

ik wil graag even weten hoe jullie dat doen
    ik zit nu ik de zoveelste ronde ( weet het niet meer)
    en begin dat leuke van toen dat we besloten er voor te gaan te verliezen
    hoe houden jullie je zo ... ?

de moet zit echt in me schoenen vandaag zijn weer de :evil: gekomen
    grrrr

liefs Monique

2. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    Hoi Monique,

ik herken je gevoel maar al te goed!
    Het leuke spontane is er al lang vanaf.
    We gaan over twee maanden beginnen met IUI (ik hoop natuurlijk dat het dan niet meer nodig is)
    Leuk is anders en de moed zakt mij ook af en toe in de schoenen.
    Ik dacht dat doe ik effe, zwanger worden.
    Valt dat even tegen

Maar meid, kop op.
    Onze tijd komt echt wel!

Zijn jullie al richting MMM aan het denken?

3. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Het lijkt me echt heel erg naar als het zo lang duurt...Je wordt er zo onzeker van lijkt me en inderdaad is het plezier eraan er dan ook snel af...
    Bij mij is het 2 x meteen raak geweest en door dit soort berichten besef ik dat het echt iets is waar ik heel dankbaar voor mag zijn omdat veel te vaak stellen er erg lang over doen en in de medische molen belanden.
    Meid, houd de moed erin en ik hoop voor je dat je spoedig spontaan zwanger mag raken!

Liefs,
    Eefje

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    pff ik herken het wel.
    Ik zit inmiddels al in de mmm en anders had ik het nu ook ff niet meer geweten... Het geeft mij nu ff een stukje rust dat ik vrijdag weer heen mag en dat we dan het plan gaan bespreken.
    Gewoon nog zo doormodderen maakt me helemaal gek.

Meid, veel succes! Als jij ook al (bijna) een jaar bezig bent, mag je best om een verwijzing vragen hoor!

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    heh bah... niks aan he als de rdtjes weer zijn gekomen. Ik vindt het ook moeilijk om de moed erin te houden en het een beetje leuk te houden.
    Het wordt zo'n ' moeten' en daar kunnen ik en mijn vriend beide niet goed tegen. Nu we ovulatietesten gebruiken hoeven we ook niet om de dag te klussen omdat we weten dat mij ei toch niet springt. Daarnaast blijft het leuker. Ik heb ook altijd een paar jank dagen wanneer de duivels komen. Maar dan als dat weer weg is heb ik toch weer zoiets van; deze maand gaan we er weer voor. We zitten nu in ronde 7, nog heel netjes eigenlijk als ik kijk naar sommige meiden die al zo lang bezig zijn.. ik denk maar zo: onze tijd komt ook nog wel.. daar ben ik van overtuigd.. en dat houdt me ook op de been hoor.

6. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Vandaag dag 1 van ronde 26 :rolleyes:
    Ik word hier niet blij van, 18 maart 1e gesprek voor IUI
    ik hoop dat dat onze redding is.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik vind het soms ook erg moeilijk om de moed erin te houden. Vooral als die rottige ongi weer op bezoek is. Dat zal morgen of overmorgen wel weer gaan gebeuren ben ik bang (al hoop ik met heel mijn hart van niet!).

Zodra ik ongi ben, gun ik mijzelf een dagje verdriet. Ik verwen mijzelf met een leuk cadeautje en ik neem een glaasje wijn of port.

Daarna kijk ik weer vooruit naar mijn eisprong in de hoop op 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'.

Verder lees ik hier verhalen van meiden die na lang wachten toch nog zwanger zijn geworden. Dat geeft mij ook moed.

Ik probeer positief te blijven denken. Ooit zullen wij ook papa en mama worden. Daar blijf ik in geloven!

8. melody1e

melody1e Lid

22 aug 2007
    89
    0
    0
    heey meide

het doet echt goed om te lezen dat ik er beslist niet alleen zo over denk
    een dag je huilen ken ik wel hihih zonder moeite

talilah ik hoop dat je 18 mart veel suc 6 heb ik zal voor je duimen heb het aan gekruis in me agenda hihi

ik ga idd maar weer met opgehven hoofd de nieuwe ronde in
    en idd ooit worde wij ook ouders hihi

groetjes monique

9. door83

door83 Lid

30 jan 2009
    44
    0
    0
    hier nog zo iemand die de moed zo nu en dan op geeft! Het is zo frustrerend, dat je hier zelf de hand niet in hebt!
    Meid, heel veel sterkte en hopelijk snel een positieve test!

10. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    het is frustrerend inderdaad.. gaan nu naar ronde 8.. sommige zijn al veel verder, maar de teleurstelling is er steeds! ook al weet je dat het nog wel even kan duren.. meeste meiden bij mij in de omgeving zijn bij hun eerste een jaar 'bezig' geweest!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook hoor, we zijn nu al 25 maanden bezig en momenteel bezig met de 3e IUI behandeling alweer. Het spontane, leuke en spannende is er al lang af helaas. Ik kan me neit eens meer voorstellen dat ik ooit op de 'normale' manier zwanger zal raken. Dat lijkt me zo'n wonder, terwijl het voor anderen hier heel vanzelfsprekend is. Ik hoop met heel mijn hart dat ik ooit mama mag worden. Helaas hebben we hier zelf maar heel weinig invloed op.

Jullie ook allemaal succes!

Liefs Zora

Deel Deze Pagina