Hallo vorige week maandag was me nod mijn testen liepen netjes met de dag op. dinsdag ben ik er mee naar de huisarts geweest en die feliciteerde me en stuurde me door naar de vk voor een echo voor de 27ste. echter donderdag en vrijdag waren de testen zo licht dat het streepje niet meer te zien was? echt alleen als je hem bij het raam hield, en zaterdag avond was de test extreem duidelijk weer? maar vanochtend weer zeer licht? alle testen zijn gedaan met zeer geconcentreerde urine. De huisarts weigert een bloedtest, dus ik zit nu in extreme onzekerheid ivm meerdere vroege miskramen. Komt het vaker voor dat testen soms heel licht en soms donker zijn? het is de bedoeling dat ze oplopen toch? groetjes ps de datums op de testen zijn een beetje verkeerd eerste test is wel 4 dec 2de test is 6 dec en 3de en duidelijkste is 7 dec en de 4de van net
Hoi, de testen kunnen wisselen ja. Maar ik adviseer je niet zoveel te testen. Dat heeft geen zin en brengt dus alleen maar onzekerheid. Daarnaast zegt ook een bloedtest niets over of de zwangerschap goed zit ja of nee. Je zal echt de echo even moeten afwachten. Ik snap natuurlijk dat het lang wachten is! We kunnen in het begin alleen nog zo weinig. groeten EVelien