hoi hoi. met hoeveel weken moet je baby met het hoofdje naar beneden liggen in je bekken. en waar kan ik die info vinden op internet, kan iemand me helpen aub
volgens is het zo dat het in de 37e week nog kan. Anders even googlen? Hopelijk heb je antwoord snel!
In de meeste boeken wordt tussen de 34 en 36 weken aangehouden, omdat de beeb tot die tijd nog kan draaien. Indalen kan tot op de laatste dag gebeuren.
ja waarom ik het vraag is omdat ik gistern bij de vk ben geweest en zij kon niet hellemaal goed voelen of de baby nu met haar hoofdje beneden lag ja of nee, en numoet ik vrijdag een liggingsecho maken. maar ze heeft nog plaats om te draaien dus maakt de vk niet te snel een afspraak naar mijn gevoel omdat ik met 30 weken eem groeiecho heb gehad en toen lag ze met haar hoofdje beneden en met 33 weken zij een andere vk dat ze met haar hoofdje weer boven lag, en nu kan die andere vk het niet zo goed voelen, vinden meer mensen die dit lezen dat de ligingsecho te vroeg is,omdat er nog van alles kan veranderen, ook na die echo. mocht ze goed of fout liggen. sorry als het onduidelijk is. maar erger me dood., zullen wel hormonen zijn,
Als ik zo naar je banner kijk dan moet ie volgende week wel zijn/haar definitieve houding hebben aangenomen. Echt veel te vroeg is het dus niet, denk ik. En meestal draaien ze niet zo veel meer rond jouw periode, want het wordt toch wel erg krap nu
Al zou het te vroeg zijn, ik zou het alleen maar leuk vinden om nog even te kunnen spieken dmv een echo . Maar ik denk niet dat het heel raar is hoor. Een stuitbevalling is toch anders dan een gewone bevalling, dus stel dat het nu zou beginnen, dan weet de vk of gyn tenminste hoe hij/zij moet handelen.
ja klopt maar de hormonen zullen ook wel een rol spelen haha kan me zo druk maken om dingen, wat achteraf niet nodig was, maar bedankt voor de snelle reactie's
Ze gaan nu enkel kijken hoe het ligt. Wat je zelf al zegt: de VK weet het gewoon niet en wil eerst even uitsluitsel, voordat ze verdere beslissingen neemt. Tuurlijk kan het, als het dan toch nog in stuit ligt, ook vanzelf nog draaien, maar als het straks met de liggingsecho al gedraaid is, dan weet je ook dat er verder niets meer hoeft....
Bij mij lag hij vorige week nog niet vast in de bekken, en vandaag wel. Toen ik er 2 weken geleden was was de baby nog helemaal niet ingedaald, en ze zei tegen mij als het met 37 weken (dus vorige week) nog helemaal niet was ingedaald ik ook een echo moest laten maken. Maar hij is nu dus wel ingedaald. Hij lag echter al wel heel lang met zn hoofd naar beneden.