Hoi meiden, Zit lichtelijk in de stress. Ik weet echt niet wat te doen. Ik heb al sinds ik uit bed ben harde buiken ze doen pijn maar niet super erg. Als ik loop of beweeg krijg ik meer. Net zat ik rustig op de bank en kreeg ze om de 7 min en tijdens auto rijden om de 3 min. Ik houd ze zelf niet bij dus sinds ik thuis ben weet ik niet hoe snel ze komen. Denk om de 10 min nu. Ik weet niet wat ik moet doen ik zit bij de vk in het ziekenhuis dus zal naar t ziekenhuis moeten gaan dan. Maar ik durf niet te bellen, ben zo bang dat het voor niets is dan verdoe ik hun en mijn tijd. En mijm gevoel zegt ook echt er is niks. Wat is wijsheid ? Voor niks uren in het ziekenhuis zitten of lekker in bed blijven ?
Ik had de laatste 4-5 weken om de 5 minuten harde buiken maar ik wist dat dat voor mij wel normaal was! Had ik bij mijn dochter ook, maar als je het niet vertrouwd bel je beter eens
Ik denk altijd dat je beter voor niets kan gaan dan je druk maken! Dus maak je je druk? Bellen! Misschien kunnen ze je door de telefoon ook een duidelijk antwoord geven of het nodig is om langs te komen! Succes!
Ja ik heb ook wel vaak veel harde buiken enzo maar nooit regelmatig en helemaal geen "pijn". Zelfs als ik plas wordt mn buik hard dus kan ook niet meer echt plassen haha.
Het probleem is hun laten je ook liever te vaak komen dan niet. Ik heb al een keer met pijn 2dagen in t ziekenhuis gelegen. Totaal nutteloos !
Jammer dan als je moet blijven! Ze laten je echt niet blijven als zij het niet nodig vinden! Je kan toch alleen even ter info bellen? Het zou heel reeel gezien best kunnen dat je gaat bevallen. Ruim 36 weken toch?
Ik heb dat ook hoor, zou ik wel of niet bellen, ze zien me weer aankomen.. Maar doen hoor, gewoon bellen..dan maar weer in het ziekenhuis .. Je zou op jouw termijn ook gewoon al echte weeen kunnen hebben nu..
Nee vandaag precies 36 weken. Ja ga zo wel bellen. Ben nu de "tijd" aan het bijhouden nog steeds 6 min. Bah baal hier zo van. Voel me echt een aansteller eerste klas. Zo ben ik normaal nooit, maarja indit geval geen ervaring en dan moet je denken wat is wijsheid. Bellen en 99% langs komen om voor 90% voor niets.
Lastig he, zou ik ook hebben hoor!! Maar je bent echt geen aansteller en ze zeggen altijd, harde buiken in regelmaat (heb jij dus) en als ze pijn doen (dat doen ze) direct bellen... Even doorbijten en bellen.. Snap je heel goed hoor, herken mezelf wel in jou. Zet m op!!! Enne je bent dus echt geen aansteller he!! Knoop dat in je oren! En al ga je voor niets, ben je weer gerustgesteld toch?
ja je kindje is toch belangrijk?? Ik had ook harde buiken om de 5 min met de 33 weken bij mij waren het wel weeen..ik heb ook meer als 24 uur aangekeken. Gelukkig ben jij al 36 weken maar moet je wel in het zh bevallen. Suc6 hopelijk bel je voor niets en blijft de kleine nog effe zitten
Nou gebeld en moet inderdaad langs komen ctg en urine check. Vervelende is nu lijkt t weer af te zakken denk ik haha. Had net ook een periode ff weinig en toen weer regelmaat. Tjeeej wat ga ik hun tijd verdoen zeg pffff. Want blaas ontsteking zal t zeker ook niet zijn.
hun tijd verdoe je echt niet meid!! ik dacht het ook kreeg ik op me donder omdat ik eerder had moeten bellen was wat later voelde de baby niet heel veel..
Op naar het ziekenhuis meis.. Dat het nu even minder is kan door je adrenaline zijn he..dat remt weer eventjes.. Maar in elk geval gaan ze je even goed onderzoeken. Je zou gewoon al begonnen kunnen zijn met bevallen nu..wat vroeg, maar niet extreem vroeg toch? Sucses zo!
Ja mn kindje is zeker belangrijk ! Maar ervan uitgaande dat weeen echt pijnlijk zijn en dit dus redelijk pijnlijk voel ik me een aansteller. Hoef t niet weg te zuchten ofzo alleen een beetje iemand willen knijpen voor afleiding haha
Dat had ik ook met de 33 weken daarom dacht ik ook niet dat het weeen waren had het namelijk al eens eerder gedaan een bevalling haha. Maar toch waren het echt weeen. Ach gewoon effe daarna toe kijken ze ook vast effe of je al ontsluiting hebt enz. en is er niets ga je weer lekker naar huis!
Komt goed, ga me nu ff aankleden (lag lekker in bed ) Fijne avond meiden en rustig aan doen allemaal.
Haha pas jij nou maar even goed op jezelf! Aankleden en hup naar het ziekenhuis! Ben heel benieuwd wat ze zeggen..
Succes! Goed dat je toch gebeld hebt. Ik ben ook zo'n muts die dus niet wilde bellen... maar nadat ik uiteindelijk vandaag de hele dag al niet de kleine had gevoeld stond m'n vriend erop dat ik om 16.30 toch belde. Moest uiteraard meteen komen en lang tijd aan CTG gelegen. Hartslag was goed, alleen is onze kleine man wel heel erg rustig, hij bewoog vrijwel niet. Ik mocht naar huis, maar wel onder de voorwaarde dat ik morgen tussen 8.00 - 9.00 uur moet bellen voor een nieuwe CTG morgen, i.v.m. m'n zwangerschapssuiker houden ze het nu even extra in de gaten. Maar tranen van opluchting toen ze direct het hartje vonden en dat ook goed klopte... Je gaat jezelf toch druk lopen maken. Laat je even horen hoe het afgelopen is Ikdus?