@Juffie26 dat lijkt op mijn verhaal! Hier was het inderdaad ook een kaakabces en ik ben ook met spoed geopereerd. Ik ben echt weken ziek geweest. Precies @RoIn een abces komt toch af en toe voor en dan kunnen adviezen zoals napijn is normaal behoorlijk gevaarlijk zijn. De pijn en wat normaal is door ons leken moeilijk te beoordelen vanachter ons scherm. Dat het minder wordt de pijn lijkt mij wel een goed teken. De pijn werd hier per uur alleen maar erger, totdat ik letterlijk niks meer kon.
Mijn mond kan wel een stuk open, eten gaat opzich ook wel, hoewel ik soms misselijk ben van de Tramadol. Ik heb het gevoel dat het iedere dag een stukje beter gaat. Ik ben nu ook aan het spoelen met perio-aid en ook mijn ontstoken tandvlees lijkt beter te worden...
Dat heeft wel even geduurd voordat ik mij echt weer beter voelde. In het ziekenhuis met morfine voelde ik me prima maar thuis zonder morfine en met drain en antibiotica niet echt geweldig. Toen de drain eruit ging en de kuur klaar was voelde ik me langzaam beter
Als je het gevoel hebt dat het beter wordt de pijn minder en je mond steeds iets meer open kan klinkt dit goed zover ik dat kan beoordelen Let goed op andere signalen.