Wie? zwanger met dun baarmoederslijmvlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bloem29, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem29

bloem29 Actief lid

19 mei 2012
    138
    0
    0
    Het onderwerp zegt het al. Zijn jullie zwanger geworden met een dun baarmoederslijmvlies? Hoe dun was het baarmoederslijmvlies? Of had je een dun baarmoederslijmvlies en wat heb je er aan gedaan? Of ken je iemand? Mijn baarmoederslijmvlies zat deze maand rond de Eisprong op 5mm. Verder heb ik een normale cyclus en rond 14/16 dag Eisprong.

2. HappyMar

HappyMar Nieuw lid

8 jan 2012
    1
    0
    0
    Hallooooooo, mss een late reactie... Maar ik ben met een baarmoederslijmvlies van 3,8 zwanger geworden. Gynaecoloog vertelde me dat het niet onmogelijk was... En vanuit die cyclus is dus onze gezonde zoon Timo op 9 sept. 2012 geboren! Het is dus idd niet onmogelijk!
    Heel veel succes!

3. bloem29

bloem29 Actief lid

19 mei 2012
    138
    0
    0
    Hoi HappyMar,
    Bedankt voor je reactie, dat geeft nog hoop dus.
    Hoe ben je er achter gekomen? Heb je verder nog medicatie gehad?

4. isabellaxxx

28 jun 2012
    54
    0
    0
    heey bloem29 Ik heb ook dun baarmoederslijmvlies maar ben toch al 3 x zwanger geweest... helaas is dit alle 3 uitgelopen tot miskramen maar dat hadf niks te maken met me baarmoederslijmvlies...
    heb hiervoor ook geen medicatie gekregen...

Er is dus zeker hoop meid!!!

Liefs

5. bloem29

bloem29 Actief lid

19 mei 2012
    138
    0
    0
    `isabellaxxx bedankt voor je reactie. hoe dun is je baarmoederslijmvlies dan?
    Ik heb morgen weer een echo om te kijken hoe dik het deze maand is. Ik zit dan op dag 12. Ben benieuwd...

Deel Deze Pagina