pijn, komt dit door het kindje?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door emje, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden,

sinds een aantal dagen heb ik erg veel pijn aan me ribben. alleen niet aan de voorkant maar aan de rechter zijkant. de ribben onder je oksel zeg maar. het loopt door tot op me rug.

ik kan bijna niet bewegen van de pijn. elke keer als ik kracht op me rechter arm zet of even hoest dan doet dat zo erg pijn.

komt dit door het kindje? ze kan daar toch niet schoppen?

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Het kan idd van je kindje komen. Ik heb het namelijk ook, want bij mijn vorige zwangerschap had mijn dochtertje mijn rib gebroken door al dat geschop en nu merk ik wel dat het nog gevoelig is als de kleine beweegt.

Als je beebje indaalt dan zul je er ook minder last van hebben.

3. emje

emje Niet meer actief

bedankt voor je reactie smiley24, ik moest net niesen en toen voelde ik iets knappen aan de rechterkant. o wat doet dat zeer. mijn vriend zegt dat ik naar de huisarts moet gaan maar ik denk dat ze er weinig aan kunnen doen. ik hoop dat het kindje snel indaald

4. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    ik heb het ook :)

mijn vk dacht in eerste instantie dat het spieren waren, maar nadat ze even gevoeld had kwam ze tot de conclusie dat het inderdaad de baby is.

5. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Hm, iets voelen knappen is toch wel even een punt om met je verloskundige of huisarts over te bellen hoor. Een huisarts is degene die mag beoordelen of er iets aan gedaan kan worden. Voor jezelf als leek zou ik zo'n beslissing over inwendige dingen niet zo snel nemen.

Sterkte!

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik ook iets knappen en toen was ik naar de huisartsenpost geweest en die constateerde dus een breuk. Helaas kunnen ze niks aan doen, tegen de pijn kan je een paracetamol innemen en meer niet helaas..

Je kan toch voor de zekerheid naar de ha gaan..

Als je zit kun je eventueel een kussen achter je rug zetten geeft toch net wat verlichting.

7. emje

emje Niet meer actief

ik heb vanmiddag mijn ha gebeld en die vertelde dat het ook een spier kon zijn. helaas valt er weinig aan te doen.

als het rood en dik word of als ik ademhalingsproblemen krijg moet ik naar de huisartsenpost gaan of maandag even naar de ha.

dit in verband met mijn handicap. (gewrichten en botten luxeren en breken heel snel bij mij)

Deel Deze Pagina