Zo'n pijn vannacht is dat normaal?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door winnythepooh, 20 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Ik heb even een vraagje. Vanacht lag ik te slapen en had denk ik een vreemde droom (weet niet meer precies wat) maar ik werd daarna wakker met een ongelofelijke pijn in mijn onderbuik dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg. Moet ik mij ongerust maken? Vanochtend toen ik naar het toilet ging was er gelukkig geen bloed verloren. Was het misschien een "wilde" droom dat ik mij te druk heb gemaakt dat dat reacties geeft op mijn buik? Ik had echt van die gemene pijnen net als bij ongesteldheid...

Bedankt alvast voor het lezen/antwoorden

Groetjes...

Edit moderator: Hoofdletters uit de titel van je topic verwijderd. Zie de forumregels.

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    zie dat je overtijd ben, heb je al getest?
    Ik heb ook die pijnen gehad echter achter mijn schaambot, en iedere keer kwam die pijnen terug kwamen als ik intensief bezig was, inmiddels is het minder, als het weer begint drink ik even een kopje thee

3. winnythepooh

Hoi Alecia,

Ja ik heb de verkeerde balk uitgekozen haha, ik heb 2 keer getest en het was 2 keer binnen een minuut positief, ik heb ook zwangerschapskwalen, dus ik ben er wel zeker van dat ik zwanger ben...ik ben dan nu bijna 6 weken (vanaf mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie). Ja inderdaad van die pijnen achter het schaambot, ook soort van menstruatiepijnen. Ik heb wel vaker gelezen dat dat in het begin voorkomt, maar ja je wordt toch ongerust op een of andere manier, zeker als het zo'n pijn deed, maar ik denk gewoon dat ik heel onrustig geslapen heb...

Bedankt voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap...

Groetjes

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    dank je jij ook, nog een tip, mocht het echt erger worden, dan moet je gwwoon lekkeri n bad gaan na een halve paracetamol ( niet meer dan dit) en dan op bed, ik kwam elke morgen pijnloos uit bed.

5. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hallo allemaal!
    Ik ben er sinds gister achter dat ik zwanger ben!
    Ik heb hier ook last van, daarom kan ik zo moeilijk geloven dat ik zwanger ben.
    Heb echt het gevoel dat ik elk moment ongesteld ga worden!
    Hoop dat het snel ophoudt!
    liefss

6. winnythepooh

Hey RCE 86

Wij lopen tegelijk op... gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Zoals je een beetje kunt lezen, denk ik dat het erbij hoort allemaal.
    We moeten er gewoon lekker van genieten (met pijn haha)...

Groetjes en succes

7. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik heb geen hele erge pijn maar bij inspanning of veel lopen krijg ik ineens ook een weeig gevoel vanuit mijn rug naar baarmoeder, dat hoort erbij...het is ongipijn maar het schijnt helemaal normaal te zijn, je baarmoeder rekt op en de banden gaan mee...misschien heb je inderdaad te wild gedaan vannacht in je slaap, zolang je geen bloedverlies hebt is alles goed lijkt mij.
    En Alecia nog een testje gedaan?

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ikke wacht af of alles goed gaat, symptonen zijn er in overvloed, en nog styeeds wordt ik zwaarder

9. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Nou ik had gister dus echt het gevoel ongesteld te worden.. ging naar de wc en ja hoor donkerbruin bloed :( en tijdens het plassen vloeide er wat rood bloed bij:( precies het zelfde als me ongesteldheid!
    Ik ben zo bang!

10. winnythepooh

Beste RCE86

Oh wat vervelend! Ik zou wel even naar de dokter gaan morgen als ik jou was, voor de zekerheid. Heb je altijd een onregelmatige ongesteldheid gehad? En had je je al getest op zwangerschap? Veel sterkte...

Liefs

11. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik had me vrijdag getest overduidelijk zwanger! zaterdag aan de begin van de middag nog een keer.. weer overduidelijk! En aan de eind van de middag kwam dat bloedverlies:(
    We hebben het ziekenhuis gebelt, en die dei dat we moesten afwachten... of ik krijg een deze dagen een miskraam of niet..? en volgende week nog een keer testte of ik nog zwanger ben :S Maar het rare is als ik geen test had gedaan, had ik gister gewoon gedacht dat ik ongesteld was geworden.. het voelde namelijk PRECIES hetzelfde!

12. winnythepooh

RCE86

Heb je misschien gesport of sex gehad? Dat kan er misschien ook mee te maken hebben gehad...Ik hoor wel is dat bij een miskraam dat je dan heel veel bloed verliest, maar dat kan misschien ook per persoon verschillen? Ik zou het inderdaad nog even afwachten en toch maar een afspraak maken met de verloskundige voor een echo.

Groetjes

13. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    nee allebei niet!
    Ik ga morgen toch maar de dokter bellen.. want dat wachtte vind ik maar niks!
    en bloedverlies komt meestal een paar dagen voor de echte miskraam.
    Ik kan alleen maa hopen dat het gewoon lekker niks is!
    Wel grappig idd we zijn precies even ver;)

14. winnythepooh

Ja is beter denk ik ook als je morgen even de dokter belt, iedereen zou dat denk ik doen in jouw geval. Kan me voorstellen dat dat wachten je alleen maar onzekerder maakt, zou ik ook hebben. Ik hoop echt voor je dat het niets ernstigs is...Succes!
    Heb je nu nog bloedverlies eingelijk?

15. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    nee nu niks meer!
    weet alleen niet of dat nou een goed of slecht teken is.

16. winnythepooh

Ik denk en hoop dat het een goed teken voor je is...

17. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ik heb ook enstig bloedverlies gehad, en opnieuw getest licht posi, volgens huisarts was ik nog gewoon zwanger, moet komende week weer bellen voor meer informatie en eventueel een echo

18. winnythepooh

Hoi,

Hoe is het met Alecia en RCE86 afgelopen? Goed nieuws hoop ik.

Groetjes

19. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ja daar ben ik ook benieuwd naar

20. Boortjuh

Boortjuh Lid

22 sep 2008
    54
    0
    0
    n.v.t
    venlo
    afwachten breekt altijd best veel spanning met zich mee...
    ik hoop natuurlijk het beste

liefs debor

Deel Deze Pagina