21 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Debbie2727, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie2727

28 okt 2014
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben nu 21 weken zwanger en voel sinds 2 weken de baby schoppen.
    Alleen dit weekend voel ik dus helemaal niks. Sinds vrijdagavond eigenlijk..
    Daarnaast heb ik echt knallende koppijn, terwijl ik eigenlijk nooit hoofdpijn heb. Ik maak me toch een beetje zorgen, moet ik de verloskundige bellen op zondag? Of gewoon even wachten tot morgen..

Bedankt vast voor de reacties

Groetjes

2. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

19 nov 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou gewoon bellen en vragen of ze even naar het hartje wil luisteren, is toch een kleine moeite en voor jou een hele geruststelling.
    Ik zou me niet aflaten schepen met het verhaal: je hoeft de baby nog niet elke dag te voelen.
    Nee idd, maar jij maakt je nu zorgen dus ze kunnen nu best even luisteren

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het kan zijn dat je kleintje is gedraaid waardoor je het niet voelt schoppen. Op zich inderdaad nog niet erg, aangezien je ze pas vanaf 28 weken echt regelmatig moet voelen.
    Maar in combinatie met je heftige hoofdpijn zou ik wel even bellen.

4. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Al geprobeerd op je rug te liggen en wat gemeen te drukken onderin je buik? Zo doe ik het altijd (doen ze tijdens echo ook).

Wel vervelend. Ik zou ook bellen want die hoofdpijn lijk me niet prettig.

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Als je je zorgen maakt altijd de vk bellen.
    Ook op zondag.

Met deze termij hoef je de kleine nog niet dagelijks te voelen maar ik snap je onrust.

6. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Ik heb dat ook rond 21 weken gehad dat ik de baby 2-3 dagen niet voelde, daarna weer wel gewoon, rond dit termijn is het heel normaal soms even een paar dagen niks te voelen.
    Nu bijna 25 weken en ik voel ook niet altijd wat.
    Ik zou niet meteen gaan bellen, zeker niet op zondag.
    Bovendien is er toch niets wat ze nu kan doen.
    Gewoon even afwachten.
    Rustig even op je rug gaan liggen kan ook wonderen doen ;)

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ken je niemand die een angelsound heeft anders zou je die even kunnen lenen..

8. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb tijdens de zwangerschap ook een aantal keer hoofdpijn gehad terwijl ik dat anders echt nooit heb. HA gaf aan dat dit hormonaal is en dus niet gek. Ook het niet voelen met 21 weken lijkt me echt geen reden voor paniek. Ik zou idd even lekker op de bank gaan liggen met 2 paracetamol en een kopje thee. De baby gaat straks vast weer bewegen!!

9. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Helemaal mee eens!

10. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Lijkt mij ook vrij normaal op die termijn. Vanaf 28 weken is leven voelen elke dag pas belangrijk
    Zou persoonlijk niet voor het minste geringste bellen.

11. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

De ene dag heeft je lichaam meer vruchtwater als de andere dag. Dat kan er ook mee te maken hebben.
    Zeker met die termijn.
    Ik snap je onrust, heb het toen ook gehad. Maar ik heb even een dagje afgewacht en het is goed gekomen.

12. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Ik zou wel even bellen hoor. De vk vindt het heus niet erg als je belt en waarschijnlijk kan ze je wel geruststellen. Beter een keer te vaak bellen dan te weinig, helemaal als jij je nu zorgen maakt. Hopelijk voel je de kleine snel weer!

13. Debbie2727

28 okt 2014
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Heb toch even de VK gebeld en ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken met deze termijn. Als ik morgen nog twijfel mocht ik langskomen om het hartje te luisteren. Hoofdpijn is gelukkig een stuk minder!

Deel Deze Pagina