Ik heb nu echt zo'n pijn niet normaal meer... kep de afgelopen weken wel es harde buiken gehad.... en krampen (menstruatie krampen) en ook echt flinke gemenen steken in me kruis (letterlijk)... maar sinds vandaag viel me ook echt op dat me kleine niet beweegt tot nauwelijk... niet dat er wat aan de hand is... want ik voelde hem heel soms zachtjes en heeft 3 keer de hik gehad... maar nu sinds een uur heb ik echt Constante pijnen... geen weeen lijkt me... maar echt 1 sec enorme pijn dan 1 sec niet dan weer een seconde wel... en duurt nu al half uur... hele tijd erge pijn... als ik nies of loop ga ik kapot van de pijn... uberhaupt een beweging is niet prettig... verder is nu me kleine sinds 5 minuten ook extreem druk... alsof hij aan het voetballen is.... terwijl er totaal geen ruimte is.... Vk zei maandag dat me baarmoeder behoorlijk vol zat... en dat er praktisch echt geen ruimte meer was... wat ik btw ook sinds gisteren voel... klinkt een beetje raar maar zo voelt het: een tampon die er niet goed inzit.... en opgezet is.... (wist niet hoe ik het gevoel anders moest beschrijven) natuurlijk draag ik geen tampon... maar vraag me af wat dat dan voor gevoel is...?? iemand die me kan helpen misschien?
ik heb geen idee .. maar kan het niet zijn dat je baby nu goed aan het indalen is dat je bekken helemaal opgerekt worden??? Je leest het wel eens. of voorweeen. Maar ik zou als ik jou was de Vk bellen. Want zo een extreme pijn is uberhaubt niet echt goed volgens mij. heel veel succes meid
Mijn Beeb is volgens de VK echt al helemaal ingedaald.... bij week 28 begon het... en bij week 33 werd bevestigd dat ie helemaal beneden zat... zo voelt het ook... want krijg me benen dus ook niet lekker dicht...
zou voor de zekerheid even bellen. Als je dit nu doet dan voel je je minder schuldig dan wanneer je snachts moet bellen toch??? Je bent in de buurt van de grote dag dus wie weet. succes
Ik zou voor de zekerheid ff de vk bellen... Vooral omdat je zo'n pijn hebt...dat is toch niet normaal!
wat vervelend zeg!!! ik denk eig dat dat tampon gevoel het hoofje van de kleine is, had nml hetzelfde en dan vooral als ik op het puntje van mn stoel zat of op de rand van het bed. toch maar ff naar de vk bellen? zoveel pijn lijkt me echt niet goed.