met de pil stoppen hoe lang duurt dat denken jullie:O

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 3 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo.

hoe lang duurt het ongeveer als je stopt met de pil voor dat je zwanger word..:O

alvast bedankt voor jullie reacties

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Dat is best moeilijk te zeggen, de ene vrouw is binnen 2 maanden zwanger, terwijl andere vrouwen er meer als een jaar over doen.

Helaas is er dus niet veel over te zeggen, in elk geval wel veel succes.

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Dat is uiteraard per vrouw verschillend. Buiten dat moet je er rekening mee houden dat je cyclus nog een tijdje ontregeld kan zijn als je met de pil stopt.

Voor jou hoop ik dat het snel mag gebeuren!

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    dat is heel verschillend.
    ik had voor de eerste zwangerschap nooit de pil gebruikt en toen duurde het 13 maanden voor ik zwanger raakte van darryl*. na darryl heb ik 4 maanden de pil gebruikt en 3 maanden later was ik zwanger van dylano.
    en nu na een jaar de pil, zit ik in de 4e ronde.

5. Niet meer actief

oke supper bedankt voor jullie reacties. ik moet nog 3 pillen slikken en dan stop ik. hoop het zo me vriend en ik zien er zo naar uit ik laat jullie het weten zodra ik het weet dat ik het ben

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  7. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

31 mei 2006
    228
    0
    16
    Patriess91

ik snap het niet zo goed hier vraag je hoelang het kan duren na het stoppen van de pil. en ergens anders zeg je dat je zwanger bent geworden door de pil heen? en dat je het niet durft vertellen...

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Inderdaad, erg verwarrend...

En op je 16 bewust met de pil stoppen? Ben je dan al klaar met school?

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben benieuwd naar je gedachtengang.

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dit is dezelfde dame van deze topic.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ht=#864505

Plus verderop lees ik:
    Dus zekerheid dat ze zwanger is heeft ze kennelijk niet?
    Er was al eens een topic van haar verwijderd waarin het op een gegeven moment hard tegen hard ging over dat ze als 16-jarige gewenst zwanger wilde worden enzo. En dat het haar "leuk" leek om een baby mee te nemen naar school.

En ook vandaag gepost:
    Alle quote's zijn van vandaag :(

11. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    En op de meeste topics waar ze gereageerd heeft heerst dus nu ook inderdaad de discussie wat de waarheid is achter dit meisje! Hier niets als enige opgevallen dus ;)
    Ze heeft het zelfs al over de leeftijd waarop ze moet bevallen :(

Er komen vaker van dit soort vragen van heel jonge meiden langs wie je erna niet meer terug ziet of dagen/weken later onder een andere naam exact hetzelfde vragen (herkenbaar aan de gemaakte spelfouten meestal of schrijfstijl, bedoel ik niet rot :( ). Nu heb ik het niet alleen over deze pagina hoor... Maar het is een apart iets.

12. Niet meer actief

ja klopt . ik ga volgende week testje hale, want weet het wel zeker maar dit van ontpillen was gewoon een vraagje hoor wou het we leens weten;)

13. Niet meer actief

de 2e testje;) bedoel ik

14. Niet meer actief

ja die toppics zijn al heel lang geleden, maar was het gelukkig niet werd wel weer ongesteld

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ze is 16 .......
    is dat de bedoeling denk je?

16. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Maar ben je nu zwanger of niet Patriess?

In een aantal topics zeg je dat je al zeker weet dat je zwanger bent. In andere vraag je hoe lang het zou duren voor je zwanger wordt als je met de pil stopt. In sommige berichten zeg je dat je ongewenst zwanger bent geworden, in andere zeg je dat je hoopt dat je zwanger bent. Begrijp je dat wij een beetje in de war zijn? ;)

17. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    ja wij zijn zeker nu een beetje in de war...
    Kom je even je verhaal doen, zodat de ? uit de wereld verholpen kunne worden ..?

xx maris

18. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Onderwerp: Zwanger na 6 jaar JEEEEEEEEEEEEEEJ
    patriess91

Antwoorden: 60
    Bekeken: 1598
    Forum: Ik ben zwanger Geplaatst: Zo Jun 03, 2007 11:03 am Onderwerp: Zwanger na 6 jaar JEEEEEEEEEEEEEEJ
    Supper man! gefeliciteerd ik hoop dat ik binnen kort ook een toppic kan openen van ik ben zwanger!

Onderwerp: ik ben zwanger geworden door de pil heen! patriess91

Antwoorden: 52
    Bekeken: 820
    Forum: Zwangerschap Geplaatst: Zo Jun 03, 2007 11:05 am Onderwerp: ik ben zwanger geworden door de pil heen!
    hallo liefe mensen.

ik ben erachter gekomen dat ik zwanger ben geworden door de pil heen,
    ik hou het wel want ik wil geen moordenaar zijN! en wil niet op mijn geweten hebben dat ik mijn eigen kind ...

Om zomaar even een voorbeeldje te geven van nóg meer verwarring. Ik vind het eigenlijk flauw van mezelf om te gaan copy-pasten maar de definitie van binnenkort is wat anders dan op turbo-snelheid ;) (er zit 2 hele minuten tussen wat je eerst schrijft en daarna opent!).
    Nog geen test gedaan, wel zeker weten. Vorige keer (das nog niet zo heel lang geleden) blij dat je weer ongesteld was, nu toch weer zwanger (?). Dunkt mij dat je na zo'n eerste ervaring beter oppast mits je niet graag bewust zwanger wil worden... Maakt mij niet uit hoor, maar kinderen verzorgen is geen spelletje mens-erger-je-niet waar je mee kunt stoppen als je het zat bent... Zeker niets iets om zo lichtvoetig mee om te gaan, of het nu bewust zwanger worden is of niet... Meid, als je hier serieus mee bezig bent zou ik de zaken eerst eens op een rijtje zetten, in ieder geval op het forum want het is echt heel onduidelijk (voor mij) wat hier allemaal verteld wordt...
    :(
    Groetjes

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Pff... Ik heb hier echt moeite mee... Een kind is inderdaad geen speelgoed. Uit je reacties en onduidelijkheden blijkt dat je het niet kan overzien en niet stabiel bent. Hoeft ook niet als je 16 bent. Maar let dan alsjeblieft goed op dat je niet zwanger wordt, want die verantwoordelijkheid kan je echt nog niet aan..

20. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    he meiden , lees even het toppic van patriess91 bij " zwangerschap "
    Dan word het vast een stuk duidelijker ;)

Deel Deze Pagina