Ik was gisterenavond in de kroeg en kreeg me toch 'n rugpijn niet normaal! Maarja. Verder zijn de symptonen van jullie bij mij ook veelal aanwezig duim duim duim
Duim duim duim duim duim duim duim duim duim.... Ik heb erge rugpijn (nog steeds) en gewoon nog een raarv gevoel in me buik. Alsof ik honger heb, en het borrels in mijn onderbuik. Maar ja kunnen ook ongi krampen zijn nog 7 hEEEEEEEEEEEEEEEELEEEEEEEEEEEEEEE lange dagen! pfffffff
Ik ben nogniet ongi heb nog steeds wit verlies normaal heb ik helemaal niks als ik ongesteld moet worden ben benieuwd of het morgen gaat gebeuren! ik ben wel kots misselijk....bleehhhhh.. Iemand nog nieuws? Groetjessss!
ik vind het ook spannend voor jullie jij moet nog 6 dagen wachten he mpje? pffff... irritand he maarja wie weet
wat spannend allemaal! Kom op meiden, 1 van ons een positest in handen hoor! Moet nog ff geduld hebben... maar begin nu wel erg ongeduldig te worden hoor pfffffffff duim duim duim voor alle meiden hier!
ja ik zit nu al 2 dagen op me te wachten maar heb nog even geen extra geld voor een testje dus ik d8 eerst is kijken wat er gebeurt met me Groetjes!
ik heb mezelf maar een bannertje aangesmeert dan is het allemaal wat duidelijker ook voor mezelf hahaha
Nou ik ben net wakker had gister een soort doozichtige prop elastische afscheiding heel vaag... wat dat nou weer was? Verder heb ik ongi krampen alsof ik super erg ongi ga worden. Ben net wakker voel me beetje misselijk symtomen zijn er allemaal nog steeds.. ben benieuwd of het vandaag komt ik denk het wel Groetjes!
Nou, ik zou toch maar een testje deze week gaan halen als ik jou was. Ik heb al een kindje en dit klinkt me wel heel bekend in de oren. Ik zei ook steeds, `ik word ong ik voel het gewoon`. Maar toen bleek ik toch zwanger te zijn. succes ermee! groetjes, Maaike
hahahahaha dat gevoel van ongi worden heb ik ook heeeeeel sterk! Nou meid kom maar op met de positest, want ik ga ongi worden (weer) Ik verspreek me wel vaak zeg ik andere dingen dan ik moet zeggen, ben heel veel op me tenen getrtapt maar dat is gewoon omdat ik weet dat het ons WEER niet is gelukt! xxxxies