hee meiden ik heb even bij zitten lezen en ook ik zit in jullie richting ! durf er niet op te hopen ben de hele maand ziek geweest en flink koorts gehad. heb ook al jullie klachten maar die voel ik nu elke maand wel ongeveer ! Ik duim voor jullie duimen jullie ook voor mij ?
Nou meiden....... We gaan ronde 5 alweer in! En hoe zit het met jullie, er moet er toch echt 1 tussen zitten hoor kom op....... xxxx Esther
Hoi Essie, ik ben ook ongesteld geworden in me stopweek. Nog vertrouw ik het voor geen meter me buik blijf gezwollen en ik blijf moe en misselijk. Snap er niks van hoor. Groetjesss...
ja raar isdat he... maja het zal dan wel over gaan ofzo zoniet dan ga ik nog maaris een testje doen binnekort het is nu al zo lang gaande allemaal en me ongesteldzijn is zo raar...
hier nog niks maar moet het ook nog 2 dagen afwachten had al stiekem test gedaan en ik weet het dat werkt niet maar was niet te houden.. was niks.. Is toch weer spannend Ik heb vandaag wel lekker een optie op een vakantie naar mexico genomen ben het beu om het af te wachten ! dus als het weer niet zo mag zijn laat ik de vakantie echt doorgaan ! Echt jammer voor jullie hoor meiden ik duim gelijk weer voor jullie voor de volgende ronde !
Wij hebben ook al een vakantie geboekt hoor! We gaan naar Isla Margarita met of zonder buik hahahahaahaha
oh wat lekker ! nou ik heb nu al zin in vakantie ! en tja je kan niet alles uitstellen hoor .... dan maar niet zonnen alleen 10 uur vliegen lijkt me niet zo Ik heb al e.e.a. uitgezocht en zo te zien kan je best vliegen mocht het toch zo zijn. Mijn zus is vandaag vertrokken naar Isla Margarita ! Nou ik hoop op een dubbel feest ! voor mijn voor jou en ons allemaal !
Ze is voor 16 dagen ! zit in een mooi hotel maar ik weet niet meer welke... als ze terug is laat ik het zeker weten aan je !
Hier nog geen nieuws kan morgen testen maar heb al veel ongi klachten heb ook net lekker en kitkat op dus spannend ! maar ik denk het niet maar ik hoop het nog steeds wel !
helaas geen goed nieuws voor mij ... vanochtend ongi geworden... weer op naar de volgende ronde na een lekkere jankbui