Wat denken jullie...?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ma2Be, 2 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Durf er eigenlijk niet op te hopen, misschien houdt mn lichaam me toch voor de gek. Ze zeggen dat het na een miskraam 4-6 weken duurt voor je ongi weer komt - nou, nog 2 dagen te gaan - en nog niks wat op een naderende ongi lijkt dus he.

Nou, heb maar even het lijstje hier gekopieerd en geplakt en eruit gehaald wat voor mij van toepassing is:

•Borsten:
    - opgezwollen tepels
    - (lichtjes) donker randje om tepels
    - vollere borsten
    - zachte borsten
    - stevigere borsten
    - (lichte) blauwe aders op borsten
    - (vorige week) last van de zijkant van de borsten

•Reuk en smaak en eetlust etc:

- hol gevoel in je maag,gevoel iets te moeten eten - of juist geen trek

•Overige vreemde veranderingen:

- vermoeidheid
    - dorst
    - krampen in mijn buik (eerst ongi-krampen, dan darmen?) en ook een trekkerig gevoel om mn liezen en wat hoger
    - pukkeltjes in gezicht
    - lage rugpijn

•Ongesteldheid:
    - over tijd (lastig in te schatten na mk, dat wel)

•“WC gerelateerde”zaken:
    - troebele urine
    - vaak naar het toilet om te plassen
    - veel meer witverlies
    - sterk ruikende urine
    - (beetje )obstipatie

Verder heb ik dus een aambei (wist niet eens wat het was), slaap ik weer heel licht, met veel dromen en altijd wel een keer wakker 's nachts.
    Ook droge ogen en last van mn lenzen.

En een heel rustig gevoel.

Nou wat denken jullie?

Place your bets! Zaterdag is het 'bevrijdingsdag en durf ik 6 weken en een dag na mijn mk toch weer te testen.... Spannend!

groetjes
    Ma2Be

2. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo meid,

Wat een symptonen! Veel overeenkomend met mij zeg maar. Ik hoop het voor je... duim duim

3. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hi mpje.. spannend zeg! Ik denk altijd dat je het zelf wel aanvoelt - al weet ik niet precies wat mn lichaam doet na de mk..

Vooral het dromen 's nachts en licht slapen valt me op. Ben namelijk echt een slaapmonster normaal gesproken lig ik echt in coma..

Duimen maar hej.. Nog 3 daagjes wachten. Heb hier online testen besteld, hoop natuurlijk wel dat ze zaterdag binnen zijn..

Succes!

4. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Die zijn zaterdag wel binnen hoor! Ik had op koninginnedag besteld en waren vandaag binnen.

Dat slapen is opvallend ja!
    Ik ben benieuwd dacht vanavond ongie te worden, toch niks te bekennen. Maarja je weet niet wat morgen doet!

Ik duim voor je! Spannend zaterdag

5. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ma2Be, ik kan je de hand schudden... Heb precies hetzelfde...Aankomende vrijdag 6 weken na curretage maar nog steeds niks. Vind het ook heel vreemd allemaal. Ik heb dan wel een testje tegenaan gegooid maar neg. helaas. Vrijdag 2 weken geleden had ik hevige menstruatiekrampen maar geen bloed. Dag daarna had ik alleen bij afvegen beetje bruinverlies met veel slijm... Morgen moet ik naar de gyn voor nacontrole nog van de curretage en ben benieuwd of hij iets kan vinden ofzo. Ik hoop voor je dat jij van het weekend een posi test hebt..

Groetjes Diaantje

6. Dames ik duim voor jullie.

Liefs Vlindertje

7. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    hey ma2be ik heb ook heel veel van die symptomen vooral dat rijtje van die borsten heb ik ook echt allemaal en vooral die krampen dacht 2dagen geleden al ongi te worden en afentoe nog steeds en last van darmen en heeeel veel dorst alleen ik slaap wel als een blok ik lig elke avond weer in coma en veel moe vooral op mijn werk en thuis heb ik nergens zin meer in alleen maar op de bank hangen ik duim heeeel hard voor ons allemaal

liefs diane

8. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ik heb net mijn studie tot afscheidingsdeskundige even vervolgd, haha!
    En op dit moment was het gelige afscheiding met donkere (bruin) slierten erbij. Iemand ervaring hiermee?

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    :) afscheidingsdeskundige, die is goed! Maar kan je helaas niet helpen..

Heb zelf ook een aantal symptomen uit het rijtje, die troebele urine, stinkt ook beetje. En ook meer afscheiding dan normaal, beetje wittig.

Ik duim voor jullie (en mezelf ;) )

10. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hey Anneliesje,

Witte afscheiding heb ik de laatste dagen ook gehad. Nu niet meer! Ik hoop voor jou en mij dat dit iets goeds betekend!

11. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Heb ook echt meer afscheiding dan normaal - met name wittig, soms ietwat gelig. Denk steeds van 'hej, zie je nou wel daar heb je mn ongi'.. maar niks van dat alles.

Mn testen zijn in ieder geval nog niet binnen... als ze er morgen niet zijn, dan rij ik wel even naar de winkel, want zit al ruim 10 dagen tegen deze dag aan te hikken hihi
    Vind het nu wel heel erg spannend!

Thanks allemaal voor het duimen.

groetjes
    ma2Be

12. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hallo allemaal

ik heb 1 week geleden een soort slijm gehad was een beetje rose en dacht nou wordt ik al weer te vroeg ong want heb vorige maand 8 dagen te vroeg mijn menstruatie gehad maar vond het een raar slijm het komt van je baarmoeder af dat weet ik wel
    maar zijn er meer vrouwen die dat hebben of gehad hebben

gr cynthia

13. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Ik zat er niet naast..... net een testje gedaan, en.....

ZWANGER!

XX Ma2Be

14. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    gefeliciteeeeeeeeeeeerd :D:D:D:D:D

15. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Gefeliciteerd en geniet ervan...!