Expres omvallen (filmpje)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Snoopy1979, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ben ik de enige die zo'n rare baby heeft? :D Zodra Lisa op de bank of op ons bed zit/kruipt/staat, gaat ze telkens expres omvallen. Ze vindt het gewoon echt heel leuk, mafkees!

YouTube - Lisa valt om

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja tuurlijk is dat leuk en spannend het gaat hier soms wel eens zo te keer dat ik boos word straks breek je je nek.
    maa de grootste lol is gaan staan en naar achter vallen in het waterbed

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar ze is pas 9 maanden! Ik kan wel boos worden, maar daar snapt ze nog niets van, gaat ze alleen maar hard lachen :). Eva is nooit zo'n stuntvrouw geweest, die was altijd heel voorzichtig, dus ik herken het niet. Lisa is dus helemaal niet voorzichtig, valt ook zo'n 10 keer per dag op haar achterhoofd, die is echt niet bang. Ik vind het zo maf!

4. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Wat een scheetje zeg. Lijkt me heel normaal hoor, maak je geen zorgen! misschien is het gewoon een wildebras.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik maak me ook geen zorgen hoor, ik vind het juist wel grappig. Maar ben wel benieuwd of er nog meer van dit soort jonge wildebrasjes zijn :).
    En ik ben wel benieuwd of ze daardoor misschien sneller gaat lopen dan Eva. Niet dat Eva zo traag was, maar Eva kon het wel maar durfde heel lang niet. Lisa kan het nog niet, maar zodra ik in de buurt ben laat ze gewoon los (om naar me toe te lopen, wat ze niet kan ;))

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris was ook zo'n mafkeesje op die leeftijd! Zag nergens echt het gevaar van in en van zich laten vallen was natuurlijk zo lachwekkend voor hem... *zucht* al zolang geleden, maar ik weet dat ik heel vaak op die leeftijd mijn adem in heb moeten houden omdat ik hem weer wat zag uithalen! Joris liep trouwens met 10,5 maand echt los, ook buiten (met 9,5 maanden de eerste losse stapjes), die was gewoon nergens bang voor. Maar ja, enige nadeel, hij denkt nu al de hele wereld aan te kunnen, dus ook zo grote klimrekken/attracties etc ;)

7. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Haha, ja hier hetzelfde!! Vooral op bed laat ze zich gewoon vallen. Ook is ze niet bang om zich op het laminaat te laten vallen hoor. Af en toe valt ze zo hard op haar achterhoofd, dat ik echt opspring omdat ik denk dat ze keihard gaat huilen, maar nee hoor.. Mevrouwtje gaat gewoon door waar ze mee bezig was :) Ook als ze met haar hoofdje bv tegen de kast aan zit, vindt ze het leuk om er tegen aan te timmeren met haar hoofdje. Gekkertje ;)
    Fabiënne liep overgens met 10 maanden. Nu sinds 2 weken echt stabiel en ook buiten (we zijn nu al wel meer dan een week niet buiten gaan wandelen door de sneeuw). Zelfs trappenklimmen lukt haar. Moet dus ook echt de traphekjes naar boven dichtdoen, anders komt ze me achterna. Met het gevaar op vallen.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Herkenbaar :p
    Als Esmay bij ons op bed zit dan gooit ze zich soms ook ineens zo naar achter! ook als ik haar jas b.v aan aan het doen ben op de bank dan gooit ze zichzelf ook zo om.... En idd de grootste lol hebben ze dan :p
    Op het laminaat laat ze zich gelukkig als ze zit niet vallen! Maar als ze draait dan gooit ze soms wel eens hard haar hoofd op de grond, en ook dan heeft ze de grootste lol :$

Hier moet ik trouwens wel vaak nee zeggen (niet om het omgooien hoor maar om andere dingen ) en ook dan heeft ze de grootste lol als ik nee zeg :O Al stopt ze dan wel met datgene wat ze niet mocht gelukkig!

9. tulip

tulip Niet meer actief

haha, wat grappig zeg!!! je ziet ook dat ze er speciaal voor gaat zitten om te kunnen vallen:)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Hi hi, kleine grapjas.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat grappig zeg! Hier doet ons meisje dat (nog?) niet.

Dat nee zeggen wel trouwens. Grootste lol kan ze hebben als ik nee zeg. Erg grappig.

12. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Milan doet dat ook, en dan zegt hij er ook nog "au" bij...

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahaha wat leuk!! en wat een mooie kinderen heb je zeg!!

14. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Dat is een leuk spelletje!
    Ze kan trouwens al behoorlijk goed 'klimmen'!

Grappig hoor!

15. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Hahaha, wat een kleine dare-devil :D
    Leuk filmpje!

16. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    :D

Mijn dochter doet dat ook. En dan vooral in het campingbedje.
    In de box dus niet. Ze weet dus wel wanneer ze hard of zacht terecht komt.
    Ook sinds 9 maanden trouwens

17. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet

Lijkt soms wel of ze het toch wel in de gaten hebben.
    Boven is me jongste veel minder voorzichtig (vloerbedekking).
    Dan beneden in de woonkamer (plavuizen).

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahahahaha, geweldig om te zien. Ze heeft een hoop lol!!

Word hier (nog) niet gedaan. Ze is blij dat ze kan tijgeren.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bedankt voor jullie leuke reacties! Ze is dus niet de enige mafkees ;). Op het laminaat laat ze zich gelukkig niet zo vallen, maar ze valt wel regelmatig doordat ze niet zo voorzichtig is en erg vastberaden is. Als ze iets wil hebben, moet ze het ook echt hebben, ook al kan ze er echt niet bij. Dat wordt dan dus vallen).

Maar dat belooft nog wat dan, ze is verder ook snel: tijgeren met 5,5 maand (sinds een weekje kruipt ze), gaan staan en langs meubels lopen met 7,5 maand. Ben benieuwd of ze snel zal kunnen lopen, ik vermoed dat het niet aan het durven zal liggen :). Eva was ook zo snel met alles, behalve het lopen, het was en is een echte schijterd, ze durfde heel lang niet. Ze viel ook haast niet toen ze ging staan, omdat ze heel voorzichtig was. Lisa is wat dat betreft heel anders, maar goed, dat kan nog veranderen, we zullen het zien!

20. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Geweldig filmpje!

Hier nog zo 1! Lara laat zich ook steeds express vallen op bed en op de bank! En dan lachen erbij!
    Ben ook erg benieuwd of ze snel gaat lopen! Is net zo zo snel als Lisa!

Deel Deze Pagina